Oppbevaring til strikkepinner

*atina*

Elsker forumet
Da har jeg prøvd meg på et strikkepinneetui. Oppskriften fant jeg her: http://www.pickles.no/strikkepinneetui/2009/2/26/strikkepinneetui.html

(Fler bilder mm. på bloggen [;)] )

Nå lurer jeg på hvordan dere oppbevarer rundpinnene deres? Har MASSE rundpinner, men ingen smart oppbevaringsløsning...

Du kan jo sy en slik til rundpinner også? Bare forandre litt på målene.

Ellers vet jeg mange som oppbevarer rundpinnene sine i cd-mapper/lommer[:)]
Jeg har ingen god oppbevaring, de ligger i posen de er kjøpt i, oppi en litt større pose hvor alle er samlet. I garnkurven min [:)]

En gang i tiden skal jeg også bli flink syerske, så skal jeg sy meg et sånt etui til mine jeg også.

kjempe fin [:)]

Genial[:)][:)]
Jeg pååbevarer mine pinner i en boks, med lokk, kan komme med bidler en anne gang, nå er det natt[:)]

Kjempefin! [:)]

Prøvde meg på samme oppskriften selv, men hadde for lite stoff så måtte snu den.. hvis du skjønner [;)] Men ble bra for det :) Har heklenåler og strikkepinner på hver sin side.

Hadde samme spm her inne ang rundpinner, og fikk tips om cd-mappe. Funker som bare det [;)] Billig var det og... (Chlas Ohlson) [8D]

Jeg har to sånne som du har,en med små rom til settpinner,å en med større rom til rundpinner;) funker som bare det, bortsett fra til rundpinne tykkelse 15,den passer ingensteder...

Back
Topp