Oppbevaring til stelleplassen

Pouri

Betatt av forumet
Dere som bruker vaskemaskinen som stellebord, hvordan gjør dere det med oppbevaring av bleier og ellers stelleprodukter?

Finnes det noe smart veggheng eller noe?
 
Jeg kjøpte to hyller som jeg skrudde opp over vaskemaskinen! Veldig praktisk, da hadde jeg kurver oppå hyllene med kluter, bleier, og en kurv til salver osv, og helt på toppen sto vaskemaskinpulveret :) så hvis du faktisk har veggplass over vaskemaskinen så er det virkelig å anbefale! :)
 
Jeg har en 120 cm hylle over benken :) (Har lagt en rest av kjøkkenbenkeplaten over vaskemaskin og tørketrommelen)
Har sortert i kurver med bleier, kluter og diverse.

En annen ide kan være å henge opp et veggheng med lommer, dette hadde vi i den ene barnehagen jeg jobba i. Da hadde vi en lomme til hvert barn, men man kan jo legge bleier i en lomme, kluter i en annen osv.. :)
 
Jeg kjøpte to hyller som jeg skrudde opp over vaskemaskinen! Veldig praktisk, da hadde jeg kurver oppå hyllene med kluter, bleier, og en kurv til salver osv, og helt på toppen sto vaskemaskinpulveret :) så hvis du faktisk har veggplass over vaskemaskinen så er det virkelig å anbefale! :)
Jeg har det samme og anbefales om man har plass. Pynter opp gjør det også innpå der ;)
 
Back
Topp