Oppbevaring til stellebord

Troya91

Forelsket i forumet
Marsipanene 2019
MayDay2021
Har kjøpt dette stellebordet og er på jakt etter noen kurver/bokser å ha i hyllene for å organisere. Har dere noen tips til kurver som både er fine og praktiske? :) Vis meg ditt stellebord, gøy å se hvordan dere andre ordner stellebordet :Heartred

Vedlegg

• KM413-WHITE-2202_1.jpeg
    KM413-WHITE-2202_1.jpeg
    57,1 KB · Visninger: 13
Kjøpte stellebord på Ikea, kjøpte også slike organiseringsbokser som kan henge på kanten. De er vel mer praktiske enn fine :rolleyes::D Men tenkte å ha noe litt penere under på de hyllene da! Planen er å montere nå i helga, så vi får se hva vi får til :happy:

Lurer på det samme. Vi går for en kommode i år, og der har jeg kjøpt dobbelsidig tape med borrelås for og feste stellematta og ett par bokser på toppen. Har fliser på veggen så noe hylle blir vell aldri aktuellt(mann som har angst for hull i veggene) men skal finne noen smarte sugekopp knagger og henge opp :)

Lurer på det samme. Vi går for en kommode i år, og der har jeg kjøpt dobbelsidig tape med borrelås for og feste stellematta og ett par bokser på toppen. Har fliser på veggen så noe hylle blir vell aldri aktuellt(mann som har angst for hull i veggene) men skal finne noen smarte sugekopp knagger og henge opp :)

Vi hadde bokser som var festet med sugekopp sist da vi bodde et sted med fliser. Hadde bleier i en, hundeposer til bleier, stellekrem og litt diverse i en annen og i en 3 så hadde vi plass til et ekstra skift tilfelle det var mye gris. Også hadde vi masse knagger til kluter, brukte med rene klær osv. Var veldig fornøyd :)

Det lignet på stellebordet vi kjøpte for noen år siden. Jeg fant kurver på jysk som jeg har under. Kjøpte like, men i litt forskjellige størrelser så jeg kunne sortere litt. De jeg kjøpte hadde stoff innvendig som kan tas ut å vaskes. Veldig kjekt, for blir jo litt «bøss» nedi kurvene etterhvert.

Back
Topp