Oppbevaring/plassering av gravidklær

Jonemina

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2020
Har ikke veldig god plass i skapet, men føler heller ikke jeg kan pakke bort alle andre klær... bruker litt av det her og der, og ikke så lenge til høst og sikkert noen varme gensere som passer.. Bare kaos nå. Mulig jeg bare må sortere bort alt som ikke er aktuelt de neste månedene, og legge det vekk. Hva gjør dere med gravidklærne?
 
Alle andre klær som ikke passer/vanlige klær er pakket bort og har kun gravid klær oppe:)
 
Har alt i skapet.
 
Plages av for trangt klesskap... :joyful: Så jeg har pakket alle klær jeg ikke kan bruke på en stund i kjellerboden. (Typisk innsvingede kjoler, bukser, skjørt og shortser med ikkeregulerbar bukselinning).Håper virkelig at de passer igjen om et år!:shy:
 
Her har jeg rydda en skuff som jeg kan ha gravidklær i... ellers er klesskapet stappfullt :bag:Planen var å rydde plass i klesskapet mens barnehagen var åpen i juni, rydde bort litt og sende noe til fretex, men da var det så varmt at jeg ikke fungerte! Håper å få til en ryddedag når barnehagen åpner igjen, orker ikke rydde med 3årig assistent...
 
Har pakket vekk alt jeg ikke vil at skal bli utvidet av den voksende magen. Gjorde ikke dette sist og det gikk ut over en del strikkegensere:oops: Får plass til alt i skapet.
 
Jeg har hatt samme problemstilling og hittil ligger alt av gravidklær på en stol eller på gulvet, noe som er fryktelig upraktisk og resulterer i et rot uten like :bag: Må få det inn i klesskapet asap, men da må jeg rydde i det først og det merker jeg at er et ork...
 
Gikk igjennom litt i skapet med alt som er slitt og alt for lite, kastet noe og leverte resten til uff. Da fikk jeg en halv kurv til overs og legger alle gravidklær der. Overdeler i en haug og underdeler i haugen ved siden av. Kjolene har jeg plass til på kleshenger.
 
Gikk igjennom litt i skapet med alt som er slitt og alt for lite, kastet noe og leverte resten til uff. Da fikk jeg en halv kurv til overs og legger alle gravidklær der. Overdeler i en haug og underdeler i haugen ved siden av. Kjolene har jeg plass til på kleshenger.

Lurt:)
 
Back
Topp