Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må bare huske å oppbevare den stående![]()
Mange som trekker opp en sprøyte ferdig når de skal ut av huset, er det en idé kanskje?Takker [emoji1] Ja jeg lurer meg på hvordan jeg skal få frakta den trygt og oppbevare den på jobb [emoji51]
Mange som trekker opp en sprøyte ferdig når de skal ut av huset, er det en idé kanskje?
JeppDet var ikke dumt! Går det an altså? Da er den jo litt enklere å skjule og oppbevare [emoji4]
Takker [emoji1] Ja jeg lurer meg på hvordan jeg skal få frakta den trygt og oppbevare den på jobb [emoji51]
Jeg putter den ned i synarelaboksen i rommet ved siden af synarelaflaska. Putter alufolie rundt så den står opp og støtt. Da har man hele «fert-pakka» med seg på turhvis du bruker synarela også da
![]()
Ja korrekt - og helst stående.
Ja nå står den trygt øverst i kjøkkenskapet![]()
Jeg må ærlig innrømme at min havna litt her og derEgentlig det meste av medisin gjorde det haha
Jrg bruker menopur, så aner ikke hvordan synarela funker, men tok den med i en ferdig opptrekt sprøyte og pakket den inn i en konvolutt, og det gikk helt fint![]()
Så bradu er på kort protokoll da kanskje
![]()
RiktigJeg har kort ja [emoji4] Og når jeg tenker meg om er vel synarela nesesprayen om jeg ikke tar helt feil?