Oppbevaring ferdigblanda menopur

Alvea

Forumet er livet
Himmelbarn
Aprillykke 2016
Januarlykke 2020
Skal den oppbevares i kjøleskap når den ublanda, og i romtemp når den er ferdigblanda? Har jeg forstått det riktig?

Screenshot_20180427-120322_Felleskatalogen.jpg

Takker [emoji1] Ja jeg lurer meg på hvordan jeg skal få frakta den trygt og oppbevare den på jobb [emoji51]
Mange som trekker opp en sprøyte ferdig når de skal ut av huset, er det en idé kanskje?

Takker [emoji1] Ja jeg lurer meg på hvordan jeg skal få frakta den trygt og oppbevare den på jobb [emoji51]

Jeg putter den ned i synarelaboksen i rommet ved siden af synarelaflaska. Putter alufolie rundt så den står opp og støtt. Da har man hele «fert-pakka» med seg på tur:p hvis du bruker synarela også da:)

Jeg putter den ned i synarelaboksen i rommet ved siden af synarelaflaska. Putter alufolie rundt så den står opp og støtt. Da har man hele «fert-pakka» med seg på tur:p hvis du bruker synarela også da:)

Jrg bruker menopur, så aner ikke hvordan synarela funker, men tok den med i en ferdig opptrekt sprøyte og pakket den inn i en konvolutt, og det gikk helt fint ;)

Ja korrekt - og helst stående.

Ja nå står den trygt øverst i kjøkkenskapet ;)

Jeg må ærlig innrømme at min havna litt her og der :P Egentlig det meste av medisin gjorde det haha

Jeg må ærlig innrømme at min havna litt her og der :P Egentlig det meste av medisin gjorde det haha

Hehe ja det skal litt til å holde oversikten over alt etterhvert [emoji28] Det er jo litt av en liste med medisiner [emoji87]

Jrg bruker menopur, så aner ikke hvordan synarela funker, men tok den med i en ferdig opptrekt sprøyte og pakket den inn i en konvolutt, og det gikk helt fint ;)

Så bra:) du er på kort protokoll da kanskje;)

Back
Topp