Oppbevaring av vaskepulver

ebeth83

Gift med forumet
Driver for tiden å pusser opp/lager nytt vaskerom, og tenkte jeg kanskje skulle benytte anledningen til å fornye inventaret litt også..! [;)]

Noen som har tips til internettsider der de har bokser til vaskepulver o.l..?
Ser noen av dere har kjøpt på kremmerhuset, men det har vi jo selvfølgelig ikke i nærheten her... [:'(]

Leste i en (eller flere) av "Norges glass trådene" at noen oppbevarer vaskepulver i Norgesglass.

Her fant jeg en http://www.lobelia.no/?pageID=146&ItemID=3331

Jeg har jo katter da, og kjøper Pro Plan for til de. Så hender det at en av disse formerkene (Pro Plan, Hiils, Royal Canin) gir ut metall bokser i ulike størrelser med fint motiv på. disse bruker jeg til div. Tar med med en boks om det har kommet noen fine da jeg kjøper pusemat [:D]

Ellers så har div interiørbutikker ulike bokser

Takk. [:)]

Dytter litt...flere som har?
Husker jeg fant noen zink(?)bokser en gang, en merket hvitt og en farget...men finner selvsagt ikke igjen den siden nå! [:@]
Angrer meg for at jeg ikke kjøpte de da med en gang...[:'(]

Hvis du har europris i nærheten så har de fine bokser der,som er ganske like de fra kremmerhuset.

ORIGINAL: malønna

Hvis du har europris i nærheten så har de fine bokser der,som er ganske like de fra kremmerhuset.

Takk for tips, har vi her..! [:)]

ORIGINAL: kariannemor

[:)]på creme.no og lunehjem.no har de noen fine i zink

lunehjem.no

Fant de jeg eeeegentlig var på jakt etter også, men de er selvsagt utsolgt... [&o]

Back
Topp