Oppbevaring av strikkepinner

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
Mine strikkepinner ligger løst litt her og der, og det er jo ikke så bra.
Hvor oppbevarer du dine strikkepinner?
Sleng gjerne med bilde.
Hva har du ellers med deg utenom strikkepinner og garn?

Er det ingen her som oppbevarer strikkepinnene sine på en ok måte?

Jeg strikket bare en lang lapp som jeg har satt pinnene i og har en snor rundt. Enkelt men funker.

Jeg har de bare i en stor toalettveske jeg, sortert etter pinnestørrele

Har en liten mappe som har plass til rundt 40 pinner. Men ønsker å sy meg ordentlig eutip

Har en liten mappe som har plass til rundt 40 pinner. Men ønsker å sy meg ordentlig eutip

Ja jeg har igrunn lyst på det jeg og, men jeg er ikke flink til å sy. Du må vise fram om du lager da, kanskje du får solgt noen og :D

Jeg hadde pinnemappe fra Namaste før (utgått, produseres ikke lengre), som en slags arkivmappe. Men likte ikke den så godt, da pinnene stakk gjennom plastmappene. Nå har jeg dem i en fullstappa stoffmappe, kjøpt på Etsy for sikkert ti år siden. Strømpepinner har jeg i en fin pappboks, de holdes sammen av små gensere i silikon-veldig praktisk. Oppi der har jeg også heklenåler, flettepinne, pinnemål og store sikkerhetsnåler. Må rydde i rundpinnene så jeg slipper at den er så full, har mange pinner som egentlig er utslitte, men syns det er vanskelig å kaste dem. Men-trenger en virkelig fem pinne 3 på 40 cm? Nei, trenger ikke det ;)

Jeg har denne fra ebay :)
74b1b0a4e725df2ba32d68acbdcf02eb.jpg

Mine ligger i ei eske kjøpt fra IKEA, men leter etter en bedre løsning...

Vet man kan få kjøpt strikkepinne organisator på Biltema. Selv ligger mine strømpepinner i et etui jeg fikk med da jeg ble medlem av en bokklubb og rundpinnene ligger løst i en boks fra ikea. Burde ryddde i den for holder på å kjøpe nye pinner for tiden[emoji4]

Jeg har den samme som Venessiela, og så har jeg ei lita stoffmappe til settpinner i tillegg (fått begge deler i gaver). Men ehm, pinnene flyter litt rundt allikevel. :smiley-ashamed005

Jeg skal sy meg noe ala dette til settpinnene
57541b2ff28c75f6a0c9212b2b061dd4.jpg

Har hver sin skuffe :)

Pinner i en. 30 og 40 cm i en. 60 i en. 80 og opp i en. :) Kan alltids tilføre mer skuffer da :)
cb9ef7a20df2e145b90a86d68eae2bce.jpg
58917a90bf5fb8e8a9e88097dec09a5f.jpg
9a3c0b8365c40005e06faba4abe84ec1.jpg

Back
Topp