Oppbevaring av scrappe ting

snuppa80

Forumet er livet
Hva oppbevarer dere ting i??

Begynner å få en del ting, og føler det hersker KAOS i systemet mitt[&:]

Trenger noe å oppbevare ark i!! Som ikke er så himla dyrt[:D] Så en sånn papir oppbevaring ting på papirgleder, den kosta 199 kr... Er det dyrt, billig, passe??

Hjeeeeelp[:D][:D][:D]

ORIGINAL: ~*Katriisa*~

jeg kjøpte en papiroppbevaringsting til 79,-

www.trel.no har vel denne[;)] pluss noen som bikker 100-lappen og da..de er mere "vesker"[;)]

Panduro (og sikkert andre også) har kjekke mapper i hard plast m/ håndtak til å oppbevare f.eks. kartong/mønsterark i. Plass til en god bunke i hver mappe.[:D] Tror de kostet 39,- stk. Har en til kartong, en til mønsterark, en til rester osv. oversiktlig og greit!![:D]

det absolutt billigste¨å oppbevare ark i (fikk ideen av.....amarula tror jeg....) er pizza eske-type ubrukt[:D] gå innom en pizzaplass og spør om å få kjøpe ei tom pizzaeske. fin-fin størrelse!!!

ORIGINAL: ~monicola~

ORIGINAL: snuppa80

Hva oppbevarer dere ting i??

Begynner å få en del ting, og føler det hersker KAOS i systemet mitt[&:]

Trenger noe å oppbevare ark i!! Som ikke er så himla dyrt[:D] Så en sånn papir oppbevaring ting på papirgleder, den kosta 199 kr... Er det dyrt, billig, passe??

Hjeeeeelp[:D][:D][:D]

Disse kan du ha 12"12" arkene i og koster 69 kroner her: http://www.mamut.com/timefoto/subdet6.htm

Ellers så bruker jeg bokser kjøpt på Europris, helt blanke og gjennomsiktige ... og DRITBILLIGE ... bokstene koster fra 10-40 kroner .... og er DIGGBARE

Å steike! Du har masse scrappe ting!!! I forhold til det der har jeg bare smuler[&:]

Trur jeg skal kjøpe sånn Panduro mappe jeg. Vil ha noe som dekker arkene helt liksom! Også var de jo BILLIGE[:D]

Back
Topp