Oppbevaring av muffins?

Happygirl84

Forumet er livet
VIP
Hvis dere lager muffins dagen før de skal spises,hvor oppbevarer dere dem da? I kjøleskap eller romtemp? Tenker her med vanlig melisglasur!

Jeg fryser de med en gang de har blitt avkjølt, da smaker de som nystekt dagen etter og. Men da ville jeg venta med melisen og tatt den på når de skulle serveres. Men å ha dem tett i en pose eller boks er vel lurt, så de ikke blir tørre. Jeg føler også de holder seg ferskest kald, så kjøleskap da..?

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

I kaketine.

Sent from my HTC One X using Tapatalk

I kakebox.. Eg fryser de eller så har de på kökkenbenken.. Men det var litt värre me melisen då.

Kaketine? Enten et brett med høyt lokk, eller en høy eske med lokk, ofte med hank, som er beregnet på oppbevaring av kaker. I dag får man også mange som er beregnet på muffins/cupcakes

Kaketine? Enten et brett med høyt lokk, eller en høy eske med lokk, ofte med hank, som er beregnet på oppbevaring av kaker. I dag får man også mange som er beregnet på muffins/cupcakes

Ja DET er jo greit nok.. Men jeg lurer på hvor; kjøleskap eller romtemp :)

På benken

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Alt bakverk skal avkjøles i romtemp før de legges i frysen, btw ;)

Jeg har mine pakket inn i plast på kjøkkenbenken eller inni komfyren ( som da selvfølgelig er kald).

Back
Topp