Oppbevaring av mme-pulver

KrepsenErBlittMamma

Forumet er livet
Hvordan oppbevarer dere det?
Altså, tenker på i stelleveska for dere som ikke blander for hele dagen...

Tupperware har en genial tredelt boks, men hun jeg kjenner som holder på med TW har ikke bestillinger nå [:'(]

Hadde en slik boks fra tupperware men den lakk pulver mellom rommene og ut så jeg måtte sende den inn..

Avent har også slike bokser, har funnat mange forskjellige slike på ebay. Nuby har også tror jeg..

Hjemme har jeg en boks med pulver,
i stellevesken har jeg en pulverdispenser fra Avent!
Den er genial.. Ei venninne glemte sin her, prøvde den,
og da var jeg solgt[:D] Rett ut og kjøpte min egen!!
Utenom det så har Sparkjøp noen også, men jeg har opplevd at
etter en liten runde i oppvaskmaskinen gjorde lokket litt bøyd,
så pulveret renner over i de andre rommene.. Ene kan være tomt,
så er det MASSE i de to andre[&:]

Jeg har en slik boks med 3 rom i, så man kan måle opp ferdig pulver, trur de kan fåes kjøpt på de flete babybutikker, Barnas hus kanskje? :)

ORIGINAL: LilleKnott

Hadde en slik boks fra tupperware men den lakk pulver mellom rommene og ut så jeg måtte sende den inn..

Avent har også slike bokser, har funnat mange forskjellige slike på ebay. Nuby har også tror jeg..

Hva søker du etter når du leter opp sånne bokser på ebay?
Kunne tenkt meg en sånn en jeg også [:)]

Hjemme har jeg det stående i en plast-boks.
Hvor får man kjøpt boksene til Avent? [:)]

ORIGINAL: Bizarre

ORIGINAL: LilleKnott

Hva søker du etter når du leter opp sånne bokser på ebay?
Kunne tenkt meg en sånn en jeg også [:)]

Formula dispenser heter det på engelsk.. De har både avent, nuby og flere merker der [:D]

Fins også masse kjekke skjeer med varme"sensor" som blir hvite når grøten er for varm.. Har funnet mange kjekke ting på ebay til snuppa [:D][:D]

Jeg har den sølv posen som er oppi esken (HIPP) oppi en brødpose når jeg er på tur! Så tar jeg med skeien oppi posen også. Har lagd så mangen MME-flasker de to siste årene at jeg husker doseringen pr ml i hodet [8D]

ORIGINAL: ilabom

Lurer jeg også på [8|]

Vi bruker sånne oppbevaringsboksser fra Avent. Sånne en kan koble på brystpumpe eller smokk å bruke som flasker etterpå. Heller bare i pulver å tar med en doserings-skje. Fåes kjøpt på apotek for rundt hundrelapen hvis jeg husker rett.
http://christmaspresentideas.org.uk/shopping/img/4/7485.jpg

jeg har mme i tupperware, både hjemme og på tur. Men vanlige bokser, uten rom. En stor her hjemme så har plass til en hel eske med nan. og en liten en til å ha i stelleveske.

Jeg har den 3delte til tupperware i stellevesken. Også har jeg en vanlig boks fra tupperware hjemme. Men den 3delte er alltid dosert, for da går det så kjapt og greit når måltidet plutselig skal være klart! [;)] Genial [:)]

jeg hadde den der fra avent men den også lakk det pulver fra de andre rommene[:'(]
jeg har pulver i urinbegere bare helle oppi flaska [:)] kjempe enkelt og det tar heller ikke særlig mye plass:)
hjemme har jeg det også i urinbegere, så slipper jeg stå å telle ant skjeer oppi i flaska når hun skal ha mat med en gang [:)]

ORIGINAL: KrepsenErBlittMamma

ORIGINAL: ilabom

Lurer jeg også på [8|]

de fleste større matbutikker har den, jeg kjøpte min på ica, vet de har den på meny også :)

Avent boksen er genial! Har aldri lekket over for meg iallefall. Tror den kostet 89 kroner jeg. Kjøpte den på barneavdeling på Brio....

Før jeg fant den brukte jeg urinprøve glass...

Du får kjøpt de boksene med kammer på rema/rimi osv osv..

Back
Topp