Oppbevaring av klær

*Aulile*

Glad i forumet
Hvordan er det best å oppbevare babyklærne? Nå har jeg de i poser i pappesker, men ser at de har plastbokser med lokk på europris til 35kr og lurer på om det kan være lurt. Det ser jo finere ut enn sjaskete esker og så er de enklere å stable.. men er jo ikke noe lufting i tette plastesker, er det dumt?

ORIGINAL: *Sommerbabyer*

Vi har de i plastesker med lokk fra ikea med 4 klemmer
for å holde det sammen

så klærne blir ikke ødelagt over tid ved å ha de i slike kasser altså? er det jeg er redd for, men aner jo ikke om de blir ødelagt av slik oppbevaring.

har du de rett oppi kassa eller i plastposer først?

Jeg legger klærne i plastbokser med lokk etterhvert som de blir for små. Rett oppi kassa, uten plastposer.

ORIGINAL: Calypso

Jeg legger klærne i plastbokser med lokk etterhvert som de blir for små. Rett oppi kassa, uten plastposer.

Jeg legger klærne i pappesker. Ingen poser.

Samme her. [:)]

ORIGINAL: Bouncing Buttplug

hadde de i poser fra eldste, og ALDRI igjen!! Gikk mus i det og ødela en del[:'(]

Nå skal jeg kjøpe slike plastbokser på europris og legge klærne oppi. om du er redd for gule flekker og fukt, så legg oppi en sokk e.l. med tørr ris sammen med klærne. Det trekker til seg fukten[:)]

det var lurt med den ris-sokken.. da får man jaggu brukt singel-sokkene til noe annet enn å henge på vent etter partneren sin[:D]

Back
Topp