oppbevaring av for små klær

gunnen

Glad i forumet
hvordan oppbevarer dere for små klær?
til nå har jeg kjøp plastbokser fra ikea og har alt i de. de er ganske fylle, føler jeg har trykka klærne nedi:P kommer de til å bli stygge da? har egentlig ikke peiling på sånne ting:P hehhe..

jeg har kjøpt sånne plastbokser med lokk til klærene, på ikea.. veldig greit synest no jeg[:)]

Her oppbevarer jeg dem i plastboks(er) med lokk, da ligger de i hvertfall helt trygt og er lette å stable[8D]

Plastboks med lokk her og!!

smart tenkt!!:D
ORIGINAL: Sjeglo

foreløpig bare i poser, men tenkte å kjøpe plastbokser fra ikea  jeg også [:)] Det viktigste er vel egentlig at de ikke ligger hvor det kan komme fukt, for da mygler de.

ORIGINAL: Sjeglo

foreløpig bare i poser, men tenkte å kjøpe plastbokser fra ikea  jeg også [:)] Det viktigste er vel egentlig at de ikke ligger hvor det kan komme fukt, for da mygler de.

Jeppda, prøvde å ha Lives klær i pappesker på kryploftet til mamma og pappa, det var ikke særlig lurt. Noenlunde lufttette bokser med litt mindre i er tingen! Forresten så går det an å få kjøpt vakuumposer og lignenede blant annet på mekonomen og på Ellos. DET er genialt det...

Me ha pakka da i pappeske[8|][8|][8D]

ORIGINAL: connie88

Me ha pakka da i pappeske[8|][8|][8D]
vi å[8|]

plastbokser med lokk her også jamå ha flere plastbokser, de vokser jo så altfor fort ut av klærne i førsten...men å kjøpe mindre ant. klær i en str, neeeida, bare må ha 1 ting til og 1 ting til osv

alt ligger på boden, i ekser og poser. må nok få noe bedre å oppbevare de i. sånn at de holder seg til eventuelt neste unge[;)]

Foreløpig er de for små klærne til lillesøster i en skuff i kommoden på syrommet mitt. Men den er snart full, så da må jeg finne noe annet. Klær fra storebror har vi i flytteekser (papp) fra Ikea. Ikke fuktig der hvor de lagres, så pappesker går helt greit.

Vi har pakket klærne i sånne poser som man kan kjøpe på kid interiør, jysk o.l. Det er sånne som man har puter/dyner i. Har så sykt mye klær igjen etter ungene allerede[8|]

Se der ja, nå lærte jeg meg noe nytt [:D] Må få tak i de der vakumtinga da, hadde planer på ikeabokser i papp men ikke hvis de kan bli fuktige...

Har de i en skuff på rommet hans og resten i en eske på loftet. Må muligens kjøpe plastbokser for sikkerhetsskyld[:D]

ORIGINAL: xwp

Se der ja, nå lærte jeg meg noe nytt [:D] Må få tak i de der vakumtinga da, hadde planer på ikeabokser i papp men ikke hvis de kan bli fuktige...

Spørs jo sikkert litt hvor man oppbevarer eskene, men loftet til foreldra mine skulle i teorien ikke vært fuktig, og der mugga absolutt alt [:'(] Bruker sånne svære smartbox'er jeg nå, i kombinasjon med vakuumposer for å slippe å ha så mange esker. Vi må ha vinterklærne våre på uteboden, og det funker faktisk utrolig bra når tinge er pakka på den måten, det er til og med mus på den boden... [&:]

Jeg har hardpakket en stor oppbevaringsboks [8D] - Men nå skal jeg gå igjennom klærne og plukke ut de mer kjønnsnøytrale til en eventuelt nestemann, og resten skal gis bort til svigerinnen min som får en liten gutt i April. Deilig å ha noen som kan arve for små klær [:D]

De ligger i skapet hans... nederst... begynner å bli fult.. vet ikke hva jeg skal gjøre med de.. får jo ikke fler her hmm [8|]

Back
Topp