Oppbevaring av cd/dvd

mummy4ever

Elsker forumet
Jeg vil gjerne se bilde av hvor dere oppbevarer cd'er og dvd'er. Jeg har de nå i sånne Benno hyller fra IKEA, men er så lei [&:]

Edit: Kan jo legge til at jeg gjerne vil skjule de litt mer...og har egentlig ikke plass til så mye mer møbler...

Vi har nettopp kjøpt oss to slike skap i brunsvart med spot inni:
Det er plass til ca 290 cder eller 140 dvder inni der[:)]
Har ikke fått de opp på veggen enda siden vi nettopp er ferdige med og pusse opp,men syns de var litt finere enn vanlige hyller ihvertfall

ORIGINAL: l*mamma

Jeg har gjemt vekk dvder i en Expedit hylle fra i Ikea med kurver som de ligger i, bortgjemt på boden, er det noe jeg ikke vil ha synlig fremme så er det filmer og cder. Hadde masse cd´er men valgte å gi bort alle sammen, siden de er rot i mine øyne. [:)]

Men ser du aldri på film? Eller hører på musikk? Er det ikke vanskelig å finne frem når du først skal bruke dem?

ORIGINAL: mummy4ever

Jeg har gjemt vekk dvder i en Expedit hylle fra i Ikea med kurver som de ligger i, bortgjemt på boden, er det noe jeg ikke vil ha synlig fremme så er det filmer og cder. Hadde masse cd´er men valgte å gi bort alle sammen, siden de er rot i mine øyne. [:)]

Men ser du aldri på film? Eller hører på musikk? Er det ikke vanskelig å finne frem når du først skal bruke dem?

Musikk har jeg via WiMP eller spotify, og iTunes. Dvdene har jeg i hyllene på boden, så det er ikke noe problem. Synes det er så kjekt å ha de gjemt. Men mulig jeg har et unormalt "hatforhold" til å ha det fremme.[8D]

Tror ikke det er så unormalt [8D]
Når jeg tenker etter så ser jeg aldri filmer og cd'er hos venner når vi er på besøk... Bare her de står og pynter opp veggene [:'(]

Vi har filmer og cder i en kommode også har vi ca 20 filmer og cder i tvbordet som vi ser/hører på.
Hater å ha så mye fremme.

ORIGINAL: Katrineisabell

Har ikke fått de opp på veggen enda siden vi nettopp er ferdige med og pusse opp,men syns de var litt finere enn vanlige hyller ihvertfall

Er det ikea?

ORIGINAL: Katrineisabell

Vi har cdene våre i brunsvarte sånne, men lurer på om jeg skal stue de inn i et skap og heller ha fine pynteting i dem + male dem turkis [:D]

Har filmene i dvd-esker jeg har kjøpt fra Ikea, som passer fint under tvbordet. Og cd`ene ligger i cd-esker under der anlegget står... Får ikke tatt bilde, tom for batteri.

inni der [;)]

Marcus sine dvder som han får styre på med er oppi en kurv i bokhyllen, så vi ikke ser de. Syntes det ser så rotete ut når de vises.

pakka vekk inni et skap! synes de er fæle og ha fremme!! ROT i mine øyne[:D]
ser igrunn aldri på dvd heller! og hører aldri på cdene så når vi flytter blir de nok satt i en bod[:)]
film ser vi på tv via dataen og musikken har vi på data[8D]

Vi har denne i tv-kroken i stua, full av dvd-er og cd-er (finnes også i hvitt og valnøtt, kan settes sammen som man vil):

I ungene sin kjellerstue har vi 2 store Expedit fra Ikea til dvd-er, cd-er, bøker og spill som er deres. Ikke så veldig dekorativt, men praktisk[8D]

ser ALLE her er uenig med meg...
jeg skal hvertfall ha dem fremme jeg! syns det er kjempedekorativt! i bokhylla liksom...
kan weventuelt fargesortere for å skape litt mer ro [:D]

ORIGINAL: L.a

ser ALLE her er uenig med meg...
jeg skal hvertfall ha dem fremme jeg! syns det er kjempedekorativt! i bokhylla liksom...
kan weventuelt fargesortere for å skape litt mer ro [:D]

Det gjorde sambo her i dag[:D] Jeg syntes egentlig det var en litt fjern idé, men nå har han snakket om det i ett år (siden vi flyttet), så da lot jeg ham gjøre det... Ble faktisk ikke så verst[:D]

Jeg utstyrte ham forresten med et fargekart som viser hvordan fargene går over i hverandre før han begynte. Kontrollfreak, jeg???[8D]

har liatorp tv-benk.. tre skuffer med cd'r - som står på høykant og kan blas i.. står på en matte med riller som er lagt i bunn av hver skuff..
dvd'r har vi i kassett-bokser som står under bordet, og de mest dyrebare står øverst i en bokhylle langt borte fra små klåete fingre [8D]
cd-samlinga mi ble redusert fra ca 400 cd'r til 10 da jeg flytta for noen år siden, har alt jeg hører på lagt inn på pc'n allikevel.. og dvd'r kjøper jeg sjeldent så det er ikke så mange.. tobias har mest [:D]

Vi har et sånt skap m/glass dører, som mannen har sotet dørene på- så man må ganske nærme for å se at det er fargerike dvd'er inni der [;)]

Back
Topp