Opp som en løve... ned som en fell!

lenemor

Forumet er livet
ja, der har du meg... for et kvarter siden var jeg rik, nå er jeg ikke det lenger - jeg fikk nemlig en telefon fra kommunen om at de har gjort en feil når de har betalt ut lønn, og overført lønna til ei som har nesten samme navn som meg til min konto... så av de 33.000 jeg fikk inn i går skal altså 21.000 føres videre til en annen konto [:@]

Fikk i alle fall tilgang til lønnsslippen min (ja, den kom på mail i går, men er passordbeskyttet med passord jeg ikke har fått oppgitt, fikk oppklart det nå), og ser at jeg ikke har fått betalt noe fastlønn, kun timer, noe som lover godt for neste lønning... håper jeg[&o]

Åhhh så utrolig kjipt da!!![:'(]

Ååååååååååååååååååå [:'(]
Sånt er så utroooolig kjedelig altså!!!
Håper du får masse masse neste måned da.....selv om det ikke hjelper noe nå [&o]

Det er så kjipt[:'(]

Egentlig er det jo helt greit, for jeg har ingenting spesielt jeg trenger penger til nå... men det er skuffelsen når man oppdager at det er feil (og at jeg oså har fått mye mindre i lønn da enn jeg forventet, men så trodde jeg også at jeg skulle få noe fastlønn på denne lønningen), og så synes jeg det er sååå amatørmessig å betale feil fordi vi har så like navn... [&o]

ORIGINAL: lenemor

Egentlig er det jo helt greit, for jeg har ingenting spesielt jeg trenger penger til nå... men det er skuffelsen når man oppdager at det er feil (og at jeg oså har fått mye mindre i lønn da enn jeg forventet, men så trodde jeg også at jeg skulle få noe fastlønn på denne lønningen), og så synes jeg det er sååå amatørmessig å betale feil fordi vi har så like navn... [&o]

Om du skulle hatt fastlønn på denne lønna, så kan du jo be om å få det utbetalt nå. Enig at det er amatørmessig å utbetale til en annen med samme navn[:-]

Huff så kjipt når sånne feil skjer.

ORIGINAL: oslojente1980

Om du skulle hatt fastlønn på denne lønna, så kan du jo be om å få det utbetalt nå. Enig at det er amatørmessig å utbetale til en annen med samme navn[:-]

ja, det kan jeg kanskje, men det er jo ingen krise - jeg har jo tross alt fått lønn, jeg kommer meg langt med 12.000 jeg,  det er fremdeles mye mer enn jeg har hatt de siste månedene... og så kan jeg heller glede meg til en skikkelig feit lønning neste gang!

Greit med stor feit lønning før jul da.. [:)]
Men utrolig amatørmessig av kommunen da.. [8|]

Helt utrolig amatørmessig - men det overrasker ikke så mye faktisk, i og med at det er kommunen. Tror nok lønningkontore her i kommunen også glatt kunne gjordt noe slikt. Forstår jo at du har fått oppklart dette med passord - men dette med informasjon fra kommunen er ufattelig dårlig. Man må virkelig passe på seg selv!

Det er så irriterende at de som sitter og betaler ut lønn ikke kan ta seg tia å dobbeltsjekke at det har gjordt rett[>:]

Back
Topp