MarieC Forelsket i forumet 8 Feb 2009 #1 Tenkte stueborde her skulle få en opp-pussing om ikke alt for lenge..[;)] Noen som har pusset opp stubord før som vil vise før og etterbilder?[:)]
Tenkte stueborde her skulle få en opp-pussing om ikke alt for lenge..[;)] Noen som har pusset opp stubord før som vil vise før og etterbilder?[:)]
S -snartmammatil3- Elsker forumet 9 Feb 2009 #3 jeg har faktisk akk malt mitt [:D] kan få se om jeg får lagt ut bilde i morgen[;)]
SMT Elsker forumet 9 Feb 2009 #4 vi har også gjort det... mannen pussa det ned og og lakka det med klarlakk... han er lakkerer da, så det var fort gjort... ble veldig bra!
vi har også gjort det... mannen pussa det ned og og lakka det med klarlakk... han er lakkerer da, så det var fort gjort... ble veldig bra!
MarieC Forelsket i forumet 11 Feb 2009 #5 ORIGINAL: ~Malin~ jeg har faktisk akk malt mitt [:D] kan få se om jeg får lagt ut bilde i morgen[;)] Kjempeflott[:)]
ORIGINAL: ~Malin~ jeg har faktisk akk malt mitt [:D] kan få se om jeg får lagt ut bilde i morgen[;)] Kjempeflott[:)]