Opp på føden?

Cesk88

Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
Jaja. Spent på hva som skjer nå. Snakket med føden angående at jeg muligens lekker fostervann, samt har regelmessige smerter i korsrygg og nede i magen. Hun i Tlf var så usikker at hun måtte gå å snakke med lege. Så sitter i spenn og venter på å bli ringt opp igjen. Får satse på at det bare er kroppen som spiller meg et puss.
 
Huff! Høres ikke bra ut! Håper du får den hjelpen du trenger, og at det ikke er alvorlig :) <3
 
Bra du blir tatt alvorlig! :) lykke til, håper de kan hjelpe deg :)
 
Veldig greit å få en sjekk:) håper det er helt uskyldig<3
 
Masse lykke til ♡
 
Lykke til!
 
Blodtrykk normalt i allefall. Har en stor bunt med tøy i trusa for å se om jeg lekker. Mannen flirer godt :p
Venter på lege. Ting tar tid!!!!!
 
Ingen lekking av fostervann :D bare meget økt utflod :p
Men går med maserier??!?!? :eek: visste ikke det kunne komme så tidlig. Inn igjen om det ikke stopper eller blir verre.
 
Godt å høre du ikke lakk fostervann iallefall :)
Håper maseriene roer seg ned for deg <3
 
Godt å høre at det ikke er fostervann :) Har vurdert å sjekke det selv jeg, for det føles som det renner vann ut av og til. Men er nok bare utflod her også.
 
Godt å høre du ikke lakk fostervann iallefall :)
Håper maseriene roer seg ned for deg <3
Håper jeg også! Vanvittig plagsomt! :p
Men fikk ul også så slapper i allefall av nå med tanke på at alt var OK med snuppa :)
 
Godt å høre at det ikke er fostervann :) Har vurdert å sjekke det selv jeg, for det føles som det renner vann ut av og til. Men er nok bare utflod her også.
Er ikke så lett å vite :eek: de var usikker oppe på føden også fordi det kom mye på kort tid, så de tok å målte pH verdi i underlivet for å være sikker. Da sa de det var for sur pH til at det kunne være fostervann :)
 
Er ikke så lett å vite :eek: de var usikker oppe på føden også fordi det kom mye på kort tid, så de tok å målte pH verdi i underlivet for å være sikker. Da sa de det var for sur pH til at det kunne være fostervann :)

Litt betryggende. For som du sier er det jammen ikke lett å vite alltid :wideyed: Jeg skifter av og til truseinnlegg 3 ganger til dagen..
 
Litt betryggende. For som du sier er det jammen ikke lett å vite alltid :wideyed: Jeg skifter av og til truseinnlegg 3 ganger til dagen..
Samme her! Men som de sa til meg nå, er du bekymret så ring! Ba meg om å ringe inn igjen når som helst om jeg var urolig for om alt er som det skal. Så jeg ville tatt meg en tur var jeg deg. Stress hjelper jo oss lite i denne perioden.
 
Back
Topp