opp om natten

kr.sand

Glad i forumet
hei alle sammen.
klarte å få lagt prinsessen uten protest og uten å amme henne i søvn. kjempe herlig å kunne sove rundt!

men, så sa vi ja til å være barnevakt for en gutt som er tre mnd yngre enn Thea. Hver gang han våknet, fordi han mistet sutten(er så glad vi ikke bruker sutt!!) ca 10 gangeri løpet av natten, våknet Thea også, fordi han hadde en skriking som skar inn i ryggmargen.
vi var glad og trøtt da han ble hentet dagen etter....

Nå har Thea funnet ut at hun skal våkne rundt halv ett, og være våken i to timer! ikke mye gøy. samme hver natt. prøver alt, synge, bysse...men ingenting hjelper og jeg nekter å amme hun i søvn igjen. hun bare ligger og prater og står og kikker ut i rommet og vinker, danser osv.

noen forslag? noen som har det på samme måte? eller har hatt det sånn?
 
Hehe de er jo litt søte også da.Jeg var igjennom det samme med min. Vi byttet rom vi så ho fikk eget, men ho fortsatte et par netter til etter det men brått så var det stopp. vi gikk inn en gang og sa at nå er det natta også fikk ho holde på selv. Men har dere ikke et eget rom kan dere jo prøve å "overse" henne og ikke gi oppmerksomhet. vet ikke om det funker men hvert å prøve kanskje.Lykke til
 
hehe, ja de er det.
vi prøvde det noen ganger å bare "overse" henne, men av den enkle grunn at vi duppet av innimellom. men hun holder det gående. mjauer og alt...
vi har bare ett soverom nå, men flytter om tre uker, så da skal hun få eget rom. håper bare ikke vi må ha det gående i tre uker til da, hehe...

takk for svar[:)]
 
Back
Topp