opp og stå!

millemari

Elsker forumet
♡ Maibarna ♡
Er det noen som har besgynt å reise seg? Her prøver vesla å dra seg opp etter alt mulig og iblandt klarer hun det også. Når vi skal sette henne på gulvet setter hun beina først. Vil hest stå. Jeg syntes kanskje det var litt tidlig, alt går så fort! Hvor ble babyene våres av? :)

min kryper og prøver på å krabbe på alle fire. kan sette seg opp men prøver enda ikke å klatre opp etter ting 

Lillegutt har nettopp lært å krabbe og nettopp lært å sitte, så vi er såre fornøyde. Mer skeptiske ble vi da han på fredag plutselig begynte å reise seg opp i senga da han skulle legge seg.

...og dette fortsatte da han stod opp dagen etter. Han har ingen kontroll, men stå skal han. Det er litt skummelt, så vi må passe på som hauker. Skulle egentlig ønska at han hadde venta litt med dette....

Jennie sitter seg opp, kryper, reiser seg, setter seg ned igjen og går etter absolutt alt :P Slutt på tiden da stuebordet kunne ha noe på seg :P Tror ikke det er lenge til hun går nå.. Har begynt å slippe seg og stå uten støtte nå..

Min bare kryper, så er nok en stund til han står ;)
(og merker at jeg synes det er heeelt greit ;) )

Back
Topp