Opp og ned

Sphynx

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
(prøvde å skrive dette innlegget i går, men det gikk tydeligvis ikke....)

Jeg kjenner nå igjen et fenomen fra forrige graviditet; Noen dager er magen svæææær, uhåndterbar, i veien, har ligamentsmerter, vondter, liten lungekapasitet osv osv. Dagen etterpå er plutselig alt i orden :P Jeg kan da ha mange dager der jeg knapt merker at jeg er gravid ;) Så er det påan igjen!

Jeg tror dette har noe med at magen vokser i rykk og napp, og at man av og til trenger litt tid til å venne seg til det :) Har har allerede fått stoooor mage, så det blir vel hyppigere fremover :)

Jeg er skråsikker på at magen er mye mindre denne uken enn forrige uke. Forrige uke var det helt tydelig gravidmage, denne uken kan jeg fint skjule den om jeg vil.. Hmm.. måtte vært veldig oppblåst :P

Min mage er også forskjellig i str, synes jeg :P Men jeg har ikke så stor mage, akkurat, så enten syns den såvidt, eller så ser jeg bare litt oppblåst ut ift normalen :P

Jeg følte også at jeg hadde mye mindre mage en periode nå, men plutselig nå synes jeg den er større igjen.. Merkelig det der, trodde det bare var jeg som var rar, men "godt" å se at jeg ikke er så rar som jeg tror at jeg er :p

Har det akkurat likt og kan banne på at det er rykk og napp-voksing og at man venner deg til det i mellom rykkene som gjør det. Jeg får også veldig vondt i magemusklene, som om de er for trange, og rakner når jeg svaier rygg f.eks innimellom, også er jeg plutselig fin igjen.

Back
Topp