Opp og ned

Bebi86

Betatt av forumet
I går hadde jeg ingen symptomer i det hele tatt, men i dag HJELPES jeg er helt utslitt uten å ha gjort noe som helst, jeg har vært på gråten for ingenting, så ledd av det etterpå. Jeg er småkvalm og det er vondt i magen igjen. Og nå tror jeg at jeg må ha en liten dupp for jeg er så trøtt. Jeg er bare 7 uker og noen dager på vei, er dette normalt? Føler at jeg er heeelt ustabil her.

hehe! det er nok helt normalt :)

Hei! Jeg er 7+4 og har det nok litt på samme måte som deg. Noen dager er puppene ekstremt ømme, kvalmen kommer, og jeg er sliten og trøtt hele dagen. andre dager merker jeg nesten ikke noe, det eneste som ikke forandrer seg fra dag til dag er den oppblåste kulen på magen. ser ut som jeg er flere mnd på vei allerede :)

Hei! Jeg er 7+4 og har det nok litt på samme måte som deg. Noen dager er puppene ekstremt ømme, kvalmen kommer, og jeg er sliten og trøtt hele dagen. andre dager merker jeg nesten ikke noe, det eneste som ikke forandrer seg fra dag til dag er den oppblåste kulen på magen. ser ut som jeg er flere mnd på vei allerede :)

Hos meg er det psykisk opp og ned. Det er ufattelig slitsomt. Kan være glad for graviditeten og glede meg over det som skjer i det ene øyeblikket. I neste øyeblikk er jeg helt fra meg, gråter og skjønner ikke hvordan jeg skal klare dette en gang til..

Må nok ha meg en runde hos psykolog for å bearbeide graviditeten, tror jeg :(

Back
Topp