Opp og ned...

lille gull på veg....

Betatt av forumet
Lurer på ein ting.... Etter jeg fant ut at jeg var gravid vart det glede i heimen. Sambo kjempe happy, og jeg.... Men av og til blir jeg bare kjempe lei meg.... Det skifter så fort... Mest glad da, for vi ønsker jo dette.... Men er dette normalt  ?? Første gradivitet for meg.....

Veldig vanlig! Hormoner vet du, hehehe :)

Ikke dumt spm :) Det er jo nytt for deg!

Det med hormoner er syykt, humørsvingninger kan komme titt og ofte, i tillegg gråter mann mye oftere, hvertfall jeg :P gledes tårer, triste tårer, medfølelse, av TV :P hehe

Dette er heeelt vanlig.. Jeg er nå i graviditet to å griner å ler om hverandre...Samme skjedde sist.. Du kommer nok til å bli overrasket over alt du kan gråte av fremover.. hehe..

KOS DEG:):)

Hører mye om disse hormonene og humørsvingningene, men var ikke forberedt på at de skulle komme så tidlig! :P
Har vært i skikkelig lykkerus, kan ta meg selv i å le nermest hysterisk bortimot uten grunn, også *vops* helt uten forvarsel er alt bare fælt, og tårene triller. Og blir fornærmet av den minste ting...

Hadde vært sammen med samboeren hele dagen, hadde vært på kino og ute å spist osv. Når han da utpå kvelden sa han skulle ut med en kompis ble jeg dødslei meg, og forsto ikke hvorfor han aldri ville være sammen med meg lenger. Haha, heldigvis var jeg såpass at jeg ikke sa noe. Gråt en skvett da jeg kom hjem, og følte meg helt idiot når jeg forsto hva jeg egentlig hadde blitt så sint for, og gråt litt til over hvor teit jeg hadde vært. ;)

hommersåk skrev:
Dette er heeelt vanlig.. Jeg er nå i graviditet to å griner å ler om hverandre...Samme skjedde sist.. Du kommer nok til å bli overrasket over alt du kan gråte av fremover.. hehe..

KOS DEG:):)

O jess.... tilogmed jeg, som aldri har vært noe gråtemenneske kan plutselig begynne å gråte av en sang på radioen, en reklame eller noe annet "ubetydelig" :))

Første graviditeten min også. men er akkurat det samme for meg også. godt det er flere av oss :)

Hihihi..
Høres ut som hormoner ja..:) bare å vente kommer masse vise av disse i søkk å spann...:)
når det hele er over kommer du forhåpentligvis til å le litt av deg selv-...:)

Back
Topp