opp og ned trappa

Frk.Håpfull

ønsker oss lillebror eller Lillesøster<3
Aprilbarna`15
Blir jo trim på meg på kvelden, opp og ned trappa[:'(] Skal ikke egentlig klage, får er jo nok som skal vekk på megen enda[8D] Men jeg klarer ikke stole på babycallen, selv om jeg hører at den virker får vis henne gråter så hører jeg jo det, men tenker hele tiden at kan jo hende ledningen har falt ut[:'(] så derfor løper jeg opp og ned hele tiden når henne har lagt seg får natta[&:] Får sove rommene våre er oppe, litt slitsomt egentlig. Men jaja, litt trim gjør jo egentlig ingen ting[8D] Noen andre som har det sånn?

Jepp! Vi har også soverommene oppe, og selv om jeg veit at babycallen virker, så må jeg med jevne mellomrom sjekke at han puster...
Jeg tenker også bare at det er god trim...mange kg som skal av her enda..

Husker at jeg sjekket førstemann hele tiden, men er nok mer rolig denne gangen[:)]

Du får se på det som trim, også er det jo herlig å se at de ligger der og koser seg under dyna[:D]

får håpe jeg klarer å slappe av litt bedre i soffaen etter hvert:) Får er jo egentlig derfor henne har begynt å legge seg tidlig og på rommet med en gang sånn at vi kan få litt alene tid på kvelden[:D] Men nå blir det mer trim en kos[:D] selv om det er veldig kos å se på henne sove da[:)]

ORIGINAL: Trine30

Hmm, vet ikke helt om jeg føler meg uansvarlig for at jeg ikke sjekker hele tiden....[8|]

ikke noe grund til å føle seg uansvarlig da[:D] misuner deg litt vis du klarer å finne roen med å kose deg om kvelden uten å løpe inn på rommet[:D]

Back
Topp