Opp og ned med humøret

Februar?

Forumet er livet
andre enn meg som sliter med humøret? Eller det å være gravid? Tenker noen ganger hva er det jeg begir meg ut på. Jeg venter nr 4 og tenker at har jeg ikke nok med mine tre. Hva kommer familien til å si? Hva vil venner si når jeg har fått responsen som jeg har fått hittil?

Alt folk legger seg oppi altså!! Det er din kropp, ditt liv, ditt valg! Ikke tenk på hva andre vil mene! Gratulerer så mye med enda et mirakel :)

Humørsvingninger er vanlig nå som gravid.. At du har 3 fra før gjør jo deg til tider litt ekstra sliten. Merker jeg som bare har en. Men tror alt går fint for deg :) er gjerne ikke unormalt at responsen på 4, er anderledes enn på 1-2.. Men det går nok fint :)

Jeg tror liksom at jeg ikke bryr meg hva andre sier, men jeg gjør nok det. Jeg synes at det er utrolig hva folk får seg til å si til en gravid kvinne jeg da!

Jeg tror liksom at jeg ikke bryr meg hva andre sier, men jeg gjør nok det. Jeg synes at det er utrolig hva folk får seg til å si til en gravid kvinne jeg da!

Back
Topp