Opp og ned i formen

Milly

Første møte med forumet
Hei,
Jeg er 11+6 uker idag, og er så veldig opp og ned i formen, har vært dårlig med brekning hver dag fra ca uke 6 til uke 10, men de siste 2 ukene har jeg bare vært dårlig kanskje 2 ganger, mens de siste 2 dagene har jeg vært veldig kvalm igjen(bedre å forklare enn å skulle få det ned på papiret, :)) Er det noen andre som har opplevd det samme, blir litt bekymret for sist jeg var gravid ble jeg plutselig i god form i ca 2 uker og så veldig kvalm igjen, men med litt blødning den gangen og da mistet jeg... Noen som kan si noe om det?

Jeg har ikke erfaring med akkurat det. Men jeg ville ha fått ul time jeg for å fått roet meg ned. Så lenge du ikke harhatt noen blødning nå så er det vel bare et godt tegn om du er kvalm? Ønsker deg lykke til!!!

er slik her også, dessverre

kjempe fin form på torsdag, men fredagen lå jeg HELE dagen å spydde.. så jeg fin (litt spying om morgenen) i noen dager før jeg er drit dårlig igjen, kjempe frustrenredne, men bedre nn å være konstant drit dårlig! 

Tusen takk for svar, skal på ultralyd om 2 dager, men er bare veldig bekymret, samboeren min sier at ting er ikke slik som sist for da følte du deg plutselig ikke gravid lengre og du blødde, han har vel rett i det, bare jeg som har glemt/fortrengt det :) Tvi,tvi

Back
Topp