Opp og ned, frem og tilbake..

Trudee

Glad i forumet
For de som husker det, skrev jeg om mannen som flytta ut for en stund tilbake.. Nå er han hjemme igjen.. Greide ikke å gjennomføre det helt.. Lillegutt på 2 1/2 år var så leinseg at jeg makta ikke.. Så nå er han altså hjemme igjen! Terapi på torsdagen. Wish me luck! :)

Vet hvordan det er.. ikke når det er barn inne i bilde asså, men hele den opp og ned og hit og dit biten ihvertfall. Håper ikke dere bare gjør det for gutten din sin skyld, men at dere fortsatt ønsker å være sammen... Terapi er nok lurt. Masse lykke til!! Ønsker dere alt godt :)

Håper terapi hjelper og at dere finner tilbake til de gode følelsene. Masse lykke til:)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Vi vil jo såklart finne tilbake til hverandre. Men vi hadde nok ikke orka å tatt "kampen" om det ikke var for guttene.. Takk for lykke ønskninger, gru-gleder meg til torsdag :) Noen med erfaring fra familievernkontoret?

Uff da..ikke lett med sånt..finnes ingen fasit irriterende nok!
Har hatt kontakt m familievern et par ganger hvorav ene som par terapi/samtale..på mange måter hjalp det oss å få kommunikasjonen på gli igjen. De er iallefall veldig hyggelige og allrighte å snakke med:) ikke gi opp om første besøket virker teit og meningsløst. .gi d litt tid!

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Ja, det skulle for min del gjerne vært en fasit! Har jo såååå lyst til å få det til, men er så møkk lei styr og krangling! Håper virkelig vi får nytte av hjelpen :)

Lykke til i morgen, håper det hjelper for dere! Og hvis dere føler at kjemien blir feil, så ikke nøl med å få en annen terapeut (eller hva de nå enn er...)

Tusen takk :) Vi har hatt både kjipe og veldig gode dager i det siste, så håpet er der absolutt :)

hvordan går det nå? <3

Det humper og går :) Vi hadde litt tid fra hverandre i helga siden han jobba natt. Så jeg tok guttene og dro til mamma og pappa. Ingen spesielt god dag når vi møttes igjen igår, men det har gått bedre idag :) Å så har vi time med psykologen igjen på fredag :) Helt fantastisk mann som er psykologen vår forresten :)

Det håper jeg også.. Jeg håper ihvertfall at dere finne ut av ting, uansett om det går den ene el den andre veien.

Back
Topp