Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
For de som husker det, skrev jeg om mannen som flytta ut for en stund tilbake.. Nå er han hjemme igjen.. Greide ikke å gjennomføre det helt.. Lillegutt på 2 1/2 år var så leinseg at jeg makta ikke.. Så nå er han altså hjemme igjen! Terapi på torsdagen. Wish me luck!
Vet hvordan det er.. ikke når det er barn inne i bilde asså, men hele den opp og ned og hit og dit biten ihvertfall. Håper ikke dere bare gjør det for gutten din sin skyld, men at dere fortsatt ønsker å være sammen... Terapi er nok lurt. Masse lykke til!! Ønsker dere alt godt
Vi vil jo såklart finne tilbake til hverandre. Men vi hadde nok ikke orka å tatt "kampen" om det ikke var for guttene.. Takk for lykke ønskninger, gru-gleder meg til torsdag Noen med erfaring fra familievernkontoret?
Uff da..ikke lett med sånt..finnes ingen fasit irriterende nok!
Har hatt kontakt m familievern et par ganger hvorav ene som par terapi/samtale..på mange måter hjalp det oss å få kommunikasjonen på gli igjen. De er iallefall veldig hyggelige og allrighte å snakke med ikke gi opp om første besøket virker teit og meningsløst. .gi d litt tid!
Ja, det skulle for min del gjerne vært en fasit! Har jo såååå lyst til å få det til, men er så møkk lei styr og krangling! Håper virkelig vi får nytte av hjelpen
Lykke til i morgen, håper det hjelper for dere! Og hvis dere føler at kjemien blir feil, så ikke nøl med å få en annen terapeut (eller hva de nå enn er...)
Det humper og går Vi hadde litt tid fra hverandre i helga siden han jobba natt. Så jeg tok guttene og dro til mamma og pappa. Ingen spesielt god dag når vi møttes igjen igår, men det har gått bedre idag Å så har vi time med psykologen igjen på fredag Helt fantastisk mann som er psykologen vår forresten