opp og hopp mamma!

Rekekreke

Gift med forumet
VIP
Jeg er fryktelig morgengretten, og trenger å ligge 5min i senga etter at jeg våkner for å våkne skikkelig. 
Jeg har pleid å våkne av vekkeklokka, ligge litt, så vekke D.
Men nå har selfølgelig D funnet ut han skal våkne før meg....

Så han kommer inn til meg, får beksjed om å gå å kle på seg så jeg får mini 5min....
MEN, nå har den kladden funnet ut han skal våkne kjeeeeempe tidlig, kle på seg før han vekker mamma, også sette seg i sengen og Synge til jeg stå opp...
"Jodelehiiiiihoooooo! jodelehihoooooo! dimbambombimdimbaaaaaamdoooooooo! Jodeleeeehiiiiiiihooooooooooo"

Han vekker jo hele huset!?!?

Ingen mere sove til 8 på mamma tydeligvis.....

Hehe, hurra! 

Her slår 2åringen på lyset "kaboff" og roper "Jeg er våååååken! Oppåstå mamma. Ikke ssove mer nåååå! Kle på seg!"

Såeh, all min sympati!!

Føler med deg. Det er håpløst  å få A-mennesebarn når man er B-menneske selv.
Lillesøster her våkner 7. Før holdt det med litt pupp, så sov hun videre ved siden av  meg til 9, men nå er det slutt. Dagen starter seinest klokka 7, og det funker bare ikke *gjesp*

Min lille har stort sett våknet mellom 5 og 7 (men etter han ble stor nok til å forstå at det var natt enda har vi ikke latt han stå opp før 6). Nå har vi fått kid sleep klokke og den funker supert. Har jobba oss gradvis mot halv 8 og hvis han våkner tidligere nå trenger vi bare henvise til klokka også legger han seg igjen uten alt for mye tull. Syns halv 8 er luksus jeg :P

Back
Topp