Opp o vekt..

Hasselmusa

Forelsket i forumet
Bare 6+3 og allerede gått opp to kilo. Herregud hvordan skal dette ende. Gjør ingenting annerledes nå enn før jeg ble gravid. Kan det være mye vann?

Husk at du har mere blod i kroppen og veske generelt :-) ting bokser inni deg,selv om baby ikke er stort :-) også er fordøyelsen tregere enn vanlig. Ikke unormalt i dag hele tatt :-)

Husk at du har mere blod i kroppen og veske generelt :-) ting bokser inni deg,selv om baby ikke er stort :-) også er fordøyelsen tregere enn vanlig. Ikke unormalt i dag hele tatt :-)
Enig her!

Pass heller på hva du spiser, og prøv å vær i aktivitet. Det er viktig ikke bare for vekta, men også for formen og til fødselen. :) Greit å få inn den vanen så tidlig som mulig. :)

Husk at du har mere blod i kroppen og veske generelt :) ting bokser inni deg,selv om baby ikke er stort :) også er fordøyelsen tregere enn vanlig. Ikke unormalt i dag hele tatt :)

Herre gud denne telefonen velger teite ord!!! Mente vokser ikke bokser....og det istedenfor dag :-p må begynne å rettlese før jeg legger inn svar :-)

Ja mest sannsynlig er det nok vann. Men så utrolig kjipt.
I mine forrige svangerskap har jeg gått mye ned i starten pga kvalme. Denne gangen er jeg litt kvalm men ikke så mye og jeg er fortsatt i jobb og klarer å true i meg mat når jeg har andre å spise med. Så det er ikke rart at en går opp i vekt heller.

Får bare prøve å kommeeg enda mer i aktivitet, går å står hele dagen åå jobb men må bare prøve å kommeeg ut på ettermiddagen også. Er bare så utrolig sliten i bekkenet ved dagens slutt.

Jeg er 6+0 i morgen og har gått opp 1 kilo til nå :-)

Husk at det faktisk er BRA og gå litt opp i vekt da! Hvor mye avhenger av hva utgangspunktvekta er.
Selvfølgelig må vi passe på at vekta ikke dobles, men enn så lenge synes jeg du skal ta det helt med ro. Du skriver at du ikke gjør noe annerledes. I så fall, stol på kroppen!
Er veldig mye som endrer seg i kroppen hormonelt under en graviditet. Noen legger på seg tidlig, foe så å stå stille, mens noen er så kvalme at de ikke legger på seg noe/går ned.

Husk at det faktisk er BRA og gå litt opp i vekt da! Hvor mye avhenger av hva utgangspunktvekta er.
Selvfølgelig må vi passe på at vekta ikke dobles, men enn så lenge synes jeg du skal ta det helt med ro. Du skriver at du ikke gjør noe annerledes. I så fall, stol på kroppen!
Er veldig mye som endrer seg i kroppen hormonelt under en graviditet. Noen legger på seg tidlig, foe så å stå stille, mens noen er så kvalme at de ikke legger på seg noe/går ned.
Joda man skal jo legge på seg i svangerskapet, hadde bare ikke forventet at de skulle komme så tidlig. I mine forrige svangerskap har jeg gått ned 5-6 kilo før jeg har begynt å gå opp igjen. Men alt er jo annerledes denne gangen, så hvorfor ikke snu på det også ;-) er ikke så veldig kvalm så jeg klarer jo å spise denne gangen.

Back
Topp