Hasselmusa
Forelsket i forumet
Bare 6+3 og allerede gått opp to kilo. Herregud hvordan skal dette ende. Gjør ingenting annerledes nå enn før jeg ble gravid. Kan det være mye vann?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig her!Husk at du har mere blod i kroppen og veske generelt ting bokser inni deg,selv om baby ikke er stort også er fordøyelsen tregere enn vanlig. Ikke unormalt i dag hele tatt
Husk at du har mere blod i kroppen og veske generelt ting bokser inni deg,selv om baby ikke er stort også er fordøyelsen tregere enn vanlig. Ikke unormalt i dag hele tatt
Joda man skal jo legge på seg i svangerskapet, hadde bare ikke forventet at de skulle komme så tidlig. I mine forrige svangerskap har jeg gått ned 5-6 kilo før jeg har begynt å gå opp igjen. Men alt er jo annerledes denne gangen, så hvorfor ikke snu på det også ;-) er ikke så veldig kvalm så jeg klarer jo å spise denne gangen.Husk at det faktisk er BRA og gå litt opp i vekt da! Hvor mye avhenger av hva utgangspunktvekta er.
Selvfølgelig må vi passe på at vekta ikke dobles, men enn så lenge synes jeg du skal ta det helt med ro. Du skriver at du ikke gjør noe annerledes. I så fall, stol på kroppen!
Er veldig mye som endrer seg i kroppen hormonelt under en graviditet. Noen legger på seg tidlig, foe så å stå stille, mens noen er så kvalme at de ikke legger på seg noe/går ned.