Opp ned???

Mesaana

Forumet er livet
Leste at noen gravide får en mørk strek fra navelen og ned. Jeg har fått fra navelen og opp.
Flere som er litt opp ned???

Syns det har kommer mer synlige hår på magen oxo.

Jeg synes også d har kommet mørke hår på magen! Men den streken har jeg ikke fått ennå, hverken den ene eller den andre veien[;)]

Syns magen min ser ut som gul fløyel med lange lyse hår øverst og svarte hår under, en firfelts veiviser ser det ut som.
Syns alle håra på kroppen har blitt lengre og mørkere.

ja, det synes faktisk jeg også! Sikkert noe hormonelle greier.. å alle di kvisene! HERREMIN! puberteten all over again..

Hei !

Jeg har den streken fra navlen både oppe og nede. [8D]
Og merker også at det er blitt mørkere hår på magen.
Er nå 30 uker på vei.

Jeg har ikke fått så mye kviser i ansiktet, har aldri vært plaget, ikke i puberteten heller. Bare et par stykker rundt mensen. samme nå oxo, et par stk i mnd.
Men jeg har fått små kvise lignende kviser på magen, de er vondte og blir aldri moden. Litt rart med appelsinhud på magen.
Men så er vi gravide litt rare da.

hehe.. Er heller ikke så hardt rammet i ansiktet.. Men på ryggen og brystet derimot! Holy crap.. Ser ut som en pizza! Håper det går over snart!

eneste streken jeg har under navelen er den streken med mørke hår. Begynner og bli vanskelig og se hva som er under navelen nå, må løfte på flesket.[:D]

hihi.. eneste streken jeg har fra navlen og ned er merket etter sømmen på buksa når den blit for stram[8D]

Og den streken jeg har fra navlen og ned er arret etter keisersnittet sist gang.. [;)]

De tok nemlig ikke keisersnitt på normal måte, men fra langt nede til oppi navlen... [8|]

Jeg har også streken fra navlen og opp....den strekker seg ca opptil brystet.
Har også merket endel mørke hår under navlen...men er ikke så lett å se nå, da magen lixom "henger" og skjuler det[:D]

Vil ellers ønske alle lykke til, her er det nedtelling for fullt[;)]

spennende uker framover til deg nå, fiefie[:D] lykke til [;)]

Vet ikke så mye om de strekene. Men kan kjenne meg igjen i hårene..Har fått mye hår på magen etter jeg ble gravid..Håper de forsvinner[:'(]

hihi.. eneste streken jeg har fra navlen og ned er merket etter sømmen på buksa når den blit for stram

Signerer denne Fiorelina, hehe [:D]

Det er vel kanskje litt tidlig for meg enda, men man kan jo håpe man slipper unna det værste!

Jeg har en svak strek under navlen!
Har også utrolig mye hår på magen, men jeg er heldig fordi det ikke er mørkt! Ei venninne av meg fikk masse mørkt hår på magen - men det gikk bort etter at hun fikk sønnen! [:)]

Back
Topp