Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Syns magen min ser ut som gul fløyel med lange lyse hår øverst og svarte hår under, en firfelts veiviser ser det ut som.
Syns alle håra på kroppen har blitt lengre og mørkere.
Jeg har ikke fått så mye kviser i ansiktet, har aldri vært plaget, ikke i puberteten heller. Bare et par stykker rundt mensen. samme nå oxo, et par stk i mnd.
Men jeg har fått små kvise lignende kviser på magen, de er vondte og blir aldri moden. Litt rart med appelsinhud på magen.
Men så er vi gravide litt rare da.
eneste streken jeg har under navelen er den streken med mørke hår. Begynner og bli vanskelig og se hva som er under navelen nå, må løfte på flesket.[:D]
Jeg har også streken fra navlen og opp....den strekker seg ca opptil brystet.
Har også merket endel mørke hår under navlen...men er ikke så lett å se nå, da magen lixom "henger" og skjuler det[:D]
Vil ellers ønske alle lykke til, her er det nedtelling for fullt[;)]
Jeg har en svak strek under navlen!
Har også utrolig mye hår på magen, men jeg er heldig fordi det ikke er mørkt! Ei venninne av meg fikk masse mørkt hår på magen - men det gikk bort etter at hun fikk sønnen! [:)]