Opp/ned på dynetrekk

EJ

❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Er det eg som er rar? Dynetrekket sin åpning er skal vere ved føttene. Eg klare ikkje å sova med dyna feil veg :P Orkar ikkje å ha glidlås eller knappar oppi ansiktet når eg skal sova...
Er det fleir enn berre meg? Eller er ikkje det så nøye?

Er det eg som er rar? Dynetrekket sin åpning er skal vere ved føttene. Eg klare ikkje å sova med dyna feil veg :P Orkar ikkje å ha glidlås eller knappar oppi ansiktet når eg skal sova...

Eg er absolutt helt enig! :P

Selvfølgelig skal det være i bunnen! Når det er sagt finner jeg ofte dyna til gubben med åpninga opp....

Helt enig! Samboer snur dynen sin mange ganger mens hans sover:o han er ikke så nøyO.o

Enig!! Åpning ned!

Enig! Får helt kløe om ting er feil, både min og hans! :p

Amen! Er jo en grunn til at det er bunnen :p

Flott at eg ikkje er aleine ;) Både gubben og søstra hans bryr seg ikkje mykje om det ;)

Enig! Knapper og glidelåser skal ned (hvis de ikke befinner seg på siden ).

Åpningen skal være med føttene! Hvis ikke er det krise.. :)

Helt enig!!! Liker ikke knapper og åpning ved ansiktet...

Er helt enig med deg!

Du er ikke rar nei, det MÅ være sånn! :-)

Åpningen på dyna ned,og åpningen på puta må alltid ligge ned og på undersiden! mannen ligger med dyna og puta i hyttepine,enda jeg retter på den morgen og kveld :-p

Btw... når åpningen er ved hodet... så har iallfall jeg lett for å få armene inn i dynetrekket... DET er irriterende det.

• Liker
Reactions: EJ
Back
Topp