Opp/ned i vekt?

Stjerneglimt

Andre møte med forumet
Hei

Hvor mye har dere gått opp/ned i vekt så langt? Og hvor langt er dere på vei? :)

Her har jeg gått opp 0,5kg og er 10+2 i dag.
Føler magen har blitt mye større så er litt merkelig :P

Ca 1kg, er 12 +2 i dag. Regner med att all vektskala sprenges denne gangen, bare spiser og ligger rett ut. Mot for med de to andre hvor jeg var mer aktiv igjennom hele svangerskapet. Bekkenplager og null energi er ikke helt heldig:-/

Har ikke gått særlig opp i vekt enda, er i uke 12+?!(kommet ut av tellinga!) men tror mye av musklene er forsvunnet og byttet ut med andre ting :) føler meg ihvertfall minst10 kg tyngere enn for 3 mdr siden!

Jeg er 10+3 i dag, og har gått opp 4,5kg allerede :p Jeg var nok litt undervektig før graviditeten, og den ga meg litt mer fokus på mat ;)

Var til kontroll i går og jeg veide akkurat det samme som når jeg var Derby begynnelsen av mnd. Ikke ett gram hadde jeg lagt på meg. :/ men er vel sikkert like normalt som å legge på seg.

Jeg er 12+3. Var hos legen på første svangerskapskontroll forrige uke og hadde da gått ned 3 kg. Er fortsatt kvalm og har dårlig matlyst. Klarer ikke å spise så mye :meh:

11uker og -7 kg... Kvalme og oppkast på 6.uken så regnet vel ikke med å gå opp første trimester. Hadde heldigvis en del å gå på :)

Ned 6kg totalt, men har mistet flere, men klart å gå opp igjen et par. 10+2. Gikk opp 17 og 19kg med de andre to så regner med det samme skjer etterhvert nå også

Last edited:
Har lagt på meg ca 1-2 kg :)

Veier akkurat det samme som før jeg ble gravid (gikk ned litt første ukene og la på meg igjen). Er 11+2 idag :)

10+5 og gått ned litt over 1 kg i uken, siden uke 6. Har ikke mange kg å gå på, så begynner å bli bekymret..

Var på tul idag og jeg har gått ned 5-6kg fra normalvekt. Ikke så mye oppkast men er ekstremt kvalm store deler av døgnet. Er 52 kg nå og er bekymret for vekten og hvor bra det er hvis det skal fortsette slik. Tar seg helt sikkert opp da men blir lege ukentlig fremover :)

11 uker og har gått opp 2-3kg. Har bare lyst på mat hele tiden. Om jeg ser et bilde av noe får jeg lyst på det, om noen snakker om noe mat får jeg lyst på det. Veldig slitsomt. Hadde lyst å prøve å unngå å legge på meg 25kg som jeg gjorde sist, men om det fortsetter som nå blir det vanskelig.

Back
Topp