Noen andre her som har gått opp veldig mye i vekt?
Uke 27+6 idag og har til nå gått opp 16 (!!) kg.
Var hos jordmor idag og magen vokser fint i forhold til skjema, og glukosebelastning er tatt og var helt fin. Ikke spesielt mye vann i kroppen som jeg ser eller kjenner selv heller. Har ett helt ok kosthold, sikkert noen ting jeg kan stramme inn på men er absolutt ikke sjokolade og potetgull hver dag liksom. Jordmor syntes også at jeg hadde gått opp mye. Var i tillegg litt overvektig fra før, så burde vel helst ikke gå opp så mye.
Begynner å bli veldig bekymret jeg for hvor dette skal ende.
Var hos jordmor idag og magen vokser fint i forhold til skjema, og glukosebelastning er tatt og var helt fin. Ikke spesielt mye vann i kroppen som jeg ser eller kjenner selv heller. Har ett helt ok kosthold, sikkert noen ting jeg kan stramme inn på men er absolutt ikke sjokolade og potetgull hver dag liksom. Jordmor syntes også at jeg hadde gått opp mye. Var i tillegg litt overvektig fra før, så burde vel helst ikke gå opp så mye.
Begynner å bli veldig bekymret jeg for hvor dette skal ende.

men med første la jeg på meg 25kg + og de gikk av ganske greit. Med nr 2 gikk jeg opp 5 kg og de måtte slites av. Hadde ikke gått ned et gram etter fødselen. Blir sikkert ikke bedre nå
sist hadde jeg gått opp 2kg på 2 mnd, nå hadde jeg gått opp 3,9 på én mnd!