Opp i vekt..

Ninu

Betatt av forumet
Jeg er 12 uker på vei og har lagt på meg 6kg allerede. Det er bare magen og brystene som har vokst, men av like vel.. Det er mye! Er det noen som har opplevd det?
Er litt spent på hvordan jeg kommer til å se ut etterhvert jeg..

-Ninu

Vektøkningen kan gå i rykk og napp... Neste gang du er på kontroll er det ikke sikkert det har forandret seg så veldig....

Dette er med alt annet veldig individuelt[:D]

Håper du har rett i det. Skal til kontroll igjen om 2 uker, så det er bare å vente å se.
det har vært mye spøk om hvor mange det er der inne siden magen har vokst så fort.. [;)]

Magen min vokste så fort at foreldrene i barnehagen jeg jobbet i spurte om jeg var gravid allerede i uke 10. Og der er det bare en.

Jeg vet ikke hvor mye jeg la på meg de første 3 månedene... Er ikke så glad i den vekta... Men fra 1.kontroll til 2.kontroll hadde jeg lagt på meg 2kg. Det var ikke så aller verst, synes jeg! Kanskje det går så bra siden jeg ikke har fått "dilla" på noe spesielt, men spiser sundt og som før. Og legger jeg på meg da, ja da har jeg gjort mitt for at jeg ikke skal legge på meg for mye! Satser på at de forsvinner fort igjen også... Men jeg er littegrann forsiktig med hva jeg stapper i meg... Stort sett.... Mesteparten av tiden... [:)]

[;)]Hei,vektøkning i svangerskapet er jo normalt da..[:D].Da jeg var gravid med nr.1 veide jeg 49 kg på første kontroll,da jeg ble innlagt på føden veide jeg 89.7 kg....
Så ut som en grotesk badeball,men gikk tilbake til 50 kg etter to mnt!!! Da sønnen min var seks uker brukte jeg 36 i klær.([:)]Det eneste som fortsatt var stort var puppene,oppe i E str.vanlig er jeg B)Du kan tro gubben syntes det var gøy,han kalte meg Dolly Parton i et år!!! Pass på hva du spiser ,men kos deg også!!

Har faktisk gått ned 5-6 kg siden jeg ble gravid, jeg. Det kommer av en kraftig svangerskapskvalme som har vart frem til for en uke siden. Var kvalm hele dagen, hele tiden! Og spiste derfor lite. Men jeg hadde litt å tære på, så det er ingen fare - og babyen tar det den trenger likevel.
Har begynt å få en liten bulk på magen nå, og puppene har vokst jevnt og trutt hele tiden. Nå som jeg har fått igjen matlysten regner jeg med jeg kommer til å legge på meg! [:)]

Hei Bast..

Ser ut som vi er i samme båt. Hehe. Puppene har allerede vokst en størrelse. [:@]
Kommer nok til å bli stor og tung etterhvert, med tanke på at jeg er opp i en dobbel d allerede. Men det hører vel med. Noe må man ofre for den lille gevinsten i magen. [:D]
Jeg holder den sunne linje ( nesten hele tiden ) og trener. Mer en det kan man vel ikke gjøre..

Venter 7.mars

Back
Topp