Opp i vekt

2barns mor

Elsker forumet
Andre som har gått opp i vekt? jeg har alt klart å legge på meg 1 kg, skjønner ikke hvordan dette skal gå, ikke spiser jeg så mye eller.....  huff a meg

Kan nok hende det er fordi du kanskje er oppblåst? Jeg kan variere en halv til en kilo fra en dag til en annen. Så jeg ville ikke tatt en kilo så hytt:) Jeg håper jeg slipper å legge på meg like mye denne gangen som sist. Passer ihvertfall godt på :)

Ja samme her :) det var ganske mange kilo som kom på sist så det vil jeg prøve å unngå nå.  Jeg regner med at det er luft, føler meg oppblåst :P siden jeg ikke har spist noe annerledes. :)

Er 9 uker og har gått ned 3kg:)
Men, gjorde det med sønnen min også, men endte med å gå opp nesten 20kg....

Oh yeah, har gått opp jeg også. Ca 1 kg...
Tror det er fordi jeg har slutta med pepsi max og begynt å drikke en god del juice og litt annen brus.... Er vel sukkeret som slår inn... :/
I tillegg har jeg vært så kvalm at jeg nesten ikke har orket å gå turer, så jeg er i lite bevegelse akkurat nå... Jaja, det går seg nok til. Når kvalmen gir seg greier jeg sikkert å drikke mer vann i stedet for juice.

Ja vi må nok regne med å gå opp noen kilo jenter, men synes bare det kunne komme helt på slutted da babyen bare skal vokse, jeg trenger ikke vokse med den :P
Kanskje vi må starte på ett slanke prosjekt når babyen er ute.

Oktober mødrene`s slanke forum
emoticon hihihih

jeg har gått opp 4:( men gjorde det også sist,, men la ikke på meg mer enn 10 kilo sist da, så det var jo greit:)

Er 7+2 og har gått ned 2 kg.... Ikke fordi jeg er kvalm, men fordi jeg prøver å være flink og spise sunnere enn jeg gjør når jeg "bare spiser for meg selv" ^^

Skal sies at total mangel på søtsaklyst hjelper på, men man kan jo spise annet også som er like ille

Back
Topp