Opp en BH-størrelse!!

~Heffalumpen~

Flørter med forumet
Brukte 80 B før, og nå er det nesten så 80 C er for liten... Også så VONDE puppene mine er!!! Spesielt i dag!! Skikkelig spreng liksom! Fysj! Hvis det skal være sånn i 6 måneder til så blir jeg nye PAMELAAAA!

Flere?

----

haha, ikke 80 B, men 75 B. Så jeg har vokst liksom rundt bringen også.. Skjønner meg ikke heeeelt på BH-størrelser egentlig, men dette var nå litt mer sannheten da, enn fra 80 B til 80 C

i følge venninnen min som jobber på Change, blir man ikke større rundt bringen, med mindre det er snakk om flere titalls kilo, man skal kun gå opp i kopp-strl for å få den perfekte fiten. 

Jeg prøvde dette og gikk ned fra å kjøpe 85 DD kopp til å kjøpe 70 H/J, og er strålende fornøyd :D 

Nå vet jeg ikke med deg da, siden jeg ikke aner hvordan du ser ut, men bare et tips :)

Fucoc skrev:
i følge venninnen min som jobber på Change, blir man ikke større rundt bringen, med mindre det er snakk om flere titalls kilo, man skal kun gå opp i kopp-strl for å få den perfekte fiten. 

Jeg prøvde dette og gikk ned fra å kjøpe 85 DD kopp til å kjøpe 70 H/J, og er strålende fornøyd :D 

Nå vet jeg ikke med deg da, siden jeg ikke aner hvordan du ser ut, men bare et tips :)

Mhm, Change gir oss riktig råd og tips, og jeg ser fram til å kjøpe BH-sett derfra snart. Bruker tøyelig sportsBH for tiden, fordi "billige" BHer suger. Sikkert fordi jeg kjøpte feil, men pytsi patsi! :P

Fucoc skrev:

Men det sies jo at man blir større rundt der når man er gravid? Og det husker jeg fra forrige gang, og jeg merker det allerede nå at min vanlige bh- størrelse begynner å bli for stram..

jeg har blitt større rundt selve brystkassen etter jeg var gravid sist, akkurat som hoftene og utvidet seg litt, gått fra 75-80 og hos meg kan en telle ribbebeina så er ikke fett der. puppene har og blitt større nå, de vokste ikke noe særlig før etter fødselen sist

Merker at her vokser de fort også og så ømme de er.. Må sikkert på bh shopping etter hvert

Back
Topp