Opp eller ned i vekt?

Litt opp, bare et par kilo, så vil egentlig påstå at jeg ligger på lik vekt totalt sett

Opp et par kilo. Pga inaktivitet under forsøk og trøstespising etterpå.

Har gått opp forbaskede 5kg jeg etter at vi startet. Frem til da hadde vekta vært helt stabil i sikkert 10 år! Kan sikkert ikke skylde på medisinene (selv om jeg føler jeg virkelig suger til meg fett og væske på en helt annen måte enn før), har nok blitt litt ekstra «kos» og mindre trening også.. men det føles faktisk ganske dritt, synes liksom jeg har nok fra før og ikke trenger å føle meg tjukk og udigg i tillegg:dead:

Gikk opp ca 6-8 kg på det året med prøverør!! Så gikk opp endel i forkant av svangerskapet! Og ser for meg at de kiloene er de som der blir vanskeligst å bli kvitt!

Jeg går opp i vekt under forsøk, helt klart at jeg reagerer på hormonene. Ved ikke-graviditet går gjerne 2 kilo bort igjen helt av seg selv når hormonene forsvinner ut av systemet. Jeg har gått opp alt fra 2 til 5 kg per forsøk (lang protokoll ofte mer enn fryseforsøk).

Før siste forsøk (i august nå) nå brukte jeg 6 måneder pause fra forsøk på å gå ned 10 kg, siden jeg hadde igjen 5 kg etter 3 negative forsøk på rappen, august-januar.

Jeg har gått opp tre kilo...
Men jeg este veldig ut da jeg var gravid.
Og ble mye dårlig mat og lite trim etter SA

Ikke merket noe denne gangen. Gikk opp minst 5 kg sist

Vekten min holdt seg helt stabil. Men ble overstimulert ved nesten alle forsøkene mine, så gikk da brått opp noen kilo på kort tid, pga overskuddsvæske i kroppen. Den vekten forsvant så fort overstimuleringen gikk tilbake.

Gikk opp 2-3 kg på både dette og forrige ferskforsøk! Forsvant fort etter negativ runde men redd de bare gir en kickstart på gravidkiloene denne gang

Back
Topp