opp å gå eller sove?

happyness

Glad i forumet
Aprillykke 2016
Ligger i sengen og lurer på om jeg skal prøve å sove/hvile mellom riene,så eg klarer en lang natt. Eller om det er bedre å holde seg aktiv og på beina så det kanskje blir fort gang i prosessen. Hva tenker dere?

Ligger i sengen og lurer på om jeg skal prøve å sove/hvile mellom riene,så eg klarer en lang natt. Eller om det er bedre å holde seg aktiv og på beina så det kanskje blir fort gang i prosessen. Hva tenker dere?

Jeg er jo førstegangsfødende, så har egentlig ikke peiling - men ville tenkt at det er mest fornuftig å hvile mens du kan, så kan du heller gå rundt på føden når det er på tide å dra inn?

Masse lykke til uansett, gleder meg til oppdatering :D

Jeg er jo førstegangsfødende, så har egentlig ikke peiling - men ville tenkt at det er mest fornuftig å hvile mens du kan, så kan du heller gå rundt på føden når det er på tide å dra inn?

Har gått kjapt fra 10 min til 7min mellom riene. Så får ikke sove.men slapper av i sengen. Er vel snart på tide å kjøre avgårde. Har 40 min ca til sykehuset

Tror jeg ville hvilt dersom de er så milde at du klarer å hvile. Dersom de ikke øker på så kan det etter hvert være lurt å gå seg en tur. ;)

Masse lykke til. :)

Har gått kjapt fra 10 min til 7min mellom riene. Så får ikke sove.men slapper av i sengen. Er vel snart på tide å kjøre avgårde. Har 40 min ca til sykehuset
Så spennende, prøv å slappe av mens du kan. Snart blir det andre boller :P
Masse lykke til :)

Klarer du og slappe av så gjør du det. Men vis ikkje så hjelper det og stå og gå for og få hodet lenger ned i bekkenet. Gikk mye når eg var i fødsel med Nr 2 og har god tro på tyngdekraften :)

Sov hvis du kan - stå når du må;) Lytt til kroppen!
Lykke til - spennende!! :) :)

Håper det ikke tar så altfor lang tid det her :)

Ville ha hvilt meg så lenge du klarer, er tøft nok det kroppen skal igjennom nå.
Masse lykke til! Nå er det sannelig ikke lenge til du få møte Lille :) :)

Jeg gikk, og gikk og gikk, og tenkte at det var best.
I ettertid skulle jeg ønske noen sa til meg at hvile var det jeg trengte.
Hvil og spis, det er mine råd, for da får kroppen jobbet selv. :)

Lykke til! :D

Hvil visst du klarar det. Visst ikkje så tro eg tyngdekraften hjelper massa :-)
Lycka till :-)

Back
Topp