Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ligger i sengen og lurer på om jeg skal prøve å sove/hvile mellom riene,så eg klarer en lang natt. Eller om det er bedre å holde seg aktiv og på beina så det kanskje blir fort gang i prosessen. Hva tenker dere?
Jeg er jo førstegangsfødende, så har egentlig ikke peiling - men ville tenkt at det er mest fornuftig å hvile mens du kan, så kan du heller gå rundt på føden når det er på tide å dra inn?
Masse lykke til uansett, gleder meg til oppdatering
Har gått kjapt fra 10 min til 7min mellom riene. Så får ikke sove.men slapper av i sengen. Er vel snart på tide å kjøre avgårde. Har 40 min ca til sykehusetJeg er jo førstegangsfødende, så har egentlig ikke peiling - men ville tenkt at det er mest fornuftig å hvile mens du kan, så kan du heller gå rundt på føden når det er på tide å dra inn?
Masse lykke til uansett, gleder meg til oppdatering
Så spennende, prøv å slappe av mens du kan. Snart blir det andre bollerHar gått kjapt fra 10 min til 7min mellom riene. Så får ikke sove.men slapper av i sengen. Er vel snart på tide å kjøre avgårde. Har 40 min ca til sykehuset
Hehe det er santSå spennende, prøv å slappe av mens du kan. Snart blir det andre boller
Masse lykke til
Tusen takkTror jeg ville hvilt dersom de er så milde at du klarer å hvile. Dersom de ikke øker på så kan det etter hvert være lurt å gå seg en tur.
Masse lykke til.
Jeg gikk, og gikk og gikk, og tenkte at det var best.Ligger i sengen og lurer på om jeg skal prøve å sove/hvile mellom riene,så eg klarer en lang natt. Eller om det er bedre å holde seg aktiv og på beina så det kanskje blir fort gang i prosessen. Hva tenker dere?
Det lurer jeg også på!Hvordan går det??