Oppå stellebordet..?

pandalise

Gift med forumet
Hva har dere der? (av underlag..)[:)]

Mener oppå den puta.. tiss&bæsj beskytter [8D]

Håndkle og Livero sitt engangsunderlag........for han tisse ALLTID når jeg tar av bleia[:D]

Har stellematte fra IKEA å den har som handkle-trekk [8D]

Vanlig stellematte kjøpt på barnas hus...[8|]

ORIGINAL: Tessy_

Oppå den da?[:)]

Ingenting [&:] (Fy jeg er en dårlig mor).

Hender seg jeg har et helseteppe liggende da.

ORIGINAL: liseluuv

ORIGINAL: Tessy_

Oppå den da?[:)]

Baby[:-]

Eller for å utdype det litt mere da:
Har hun badet ligger det hankle der.
Skal hun skifte bleie har hun klær på seg, og jeg bretter ut den nye bleia, legger den under den gamle, så tar jeg vekk den gamle, og hun ligger oppå den nye...[8|]
Hun ligger ikke naken oppå stellematta da, for den er jo kald... Bytter vi fra pysj til klær ligger den der til hun har klær på, og omvendt...

Noen fåååå ganger har hun gulpeklut under hode...

Tisser hun på den så vasker jeg av med en klut, og trekke tar jeg av nå og da, å vasker for hånd... Null stress!

Ellers så tar vi ofte morrastellet i senga vår, med klut og vann! [:)] Da koser vi oss! Vasker og pudrer valkene! Da har jeg ofte et engangs librostelleunderlagdings der [:-] Det bruker jeg og i senga når vi gjør babymassage med olje! [;)]

Men somregel bare baby på stellematta[:-]

Stellematte fra Barnas Hus og Ella sine egne håndkler oppå der igjen [:)]

bare håndkler:) og hvis han har bæsja så legger jeg noe som allerede er skittent under rumpa hans i det jeg tar av bleia..for jeg klarer aldri å få den av uten at det kommer dritt over alt..også slenges den på vask med en gang jeg løfter hele stumpen under vasken:)

stellematte med håndkle. matten er av plast, så føler den blir litt kald for en naken kropp. tisser eller bæsjer han på håndkle, så *ops* jaja.. det kan vaskes [;)]
stellebordet vårt er forresten vaskemaskinen og tørketrommelen [8D]

ORIGINAL: Ulva

hånduk[:D]

Brukte libero sine underlag stund, men hvis tulla mi tisset da, så fløt det liksom utover så mye. Så nå bruker jeg håndkle.

ORIGINAL: Villemo26

Gullbarrer...

evt ingenting.... for ei mor [8D]

Gudameg, ringer barnevernet med engang jeg! Sender de til SVELGEN.

Vi har flanell"klut" fra princess. De er egentli for små, så jeg leter etter noen større.

Back
Topp