operere

MammaTilEmilie

Gift med forumet
jeg skal operere armen min om få uker forhåpentligvis..
var gravid men mistet igår så da ser jeg mitt snitt og få operasjon nå før eg evt blir gravid igjen
om ikke må eg ta operasjon så og si med engang babyen er født pga det er gått så lang tid allerede att må gjøre operasjonen fortest mulig for og unngå att ting forverrer seg mer..
Har 3 brudd i armen der 1 er åpent brudd, gått slik i 17 mnd.. feilbehandling fra ett sykehus..

Kan sambo bli sykemeldt for og vere hjemme og hjelpe?
Snuppa går ikke i bhg og det er ikke så lett og gjøre alt fra halv 8 til 4 vertfall den første tiden med gips og ganske vondt vis eg husker rett..

*Dyttehjelp ønskes*
Håper noen vet eller har vert bort i lignende

Ja det kan han. Men det er han sin lege som må gi sykemelding etter hva jeg har forstått...

edit - litt trøtt, så svarer deg i morgen så det blir korrekt.....

fant du ut noe idag lemo? :)

ORIGINAL: MammaTilEmilie

fant du ut noe idag lemo? :)

Først så vil jeg også si at det var trist med spiren din!

Fant ikke ut noe annet enn det jeg begynte å skrive i går, men ville bare dobbeltsjekke. For å få sykemelding er det i utgangspunktet et krav at man selv må være syk. Noen leger er litt slepphendte og gir allikevel sykemelding, men det har de strengt tatt ikke anledning til. Samboeren din kan imidlertid bruke sine sykt barn/syk barnepasserdager. Dvs at han kan være hjemme to uker (10 virkedager) og passe datteren sin på bakgrunn av at du ikke er i stand til å ta vare på henne.

Back
Topp