Gregersen
Forumet er livet
Noen som kan hjelpe meg å tenke litt? Jeg skjeler... Merker ikke mye til det selv, men jeg ser f.eks at barn jeg prater til i barnehagen blir litt usikre om hvem jeg faktisk prater til
Siden de små ærlige sjelene reagere, reagere vel egentlig voksne også...? Og siden jeg er i en situasjon hvor jeg driver å søker jobber og går på intervjuer føler jeg at jeg alltid må legge til "Du ser kanskje at jeg skjeler, men jeg ser helt fint, har sjekket det hos optiker!"
Jeg er lite fotogen fra før og med skjelingen blir det jo enda verre... Men skal jeg kontakte lege og spørre om operasjon? Føler at jeg har lyst, men er litt redd for å bli lagt i narkose. Operasjonen er gratis i det minste, det har jeg googlet meg til
Om jeg får rettet opp litt så kanskje jeg kan klare å se folk i øynene, noe jeg unngår nå pga skjelingen... Legger ved et bilde, her prøver jeg til og med å se på kameraet med begge øynene (så skjeler mer enn dette til vanlig altså!!)... Sorry stort bilde,kopieret fra FB (og det går jo ikke an å forminske de lenger...)
(fjernet bildet...)
(fjernet bildet...)
Last edited: