Operere nese polypper 2 ganger?

Lady_Z

Termin 5.Juli 2015
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Jeg trenger råd....

Gutten min på litt over 3 år opererte polyppene i nesen for litt under 1 år siden. Symptomene han hadde den gang var at han hele tiden sa "det er noe i nesen min mamma". Og han våknet mye om natten. Det var sjeldent snott, og legen så oppi og så ikke noe fremmedlegemer. Så vi fikk time til operasjon, og der ble det operert vekk store polypper.

Nå er symptomene begynt igjen. Han er mye våken om natten. Er veldig plaget med at "det er noe i nesen min mamma". Og igjen, det er sjeldent noe snott der. Jeg kontaktet fastlegen, som igjen lyste i nesten hans uten å finne noe mistenkelig. Men han sa at i hans tid som lege hadde han ALDRI hørt om noen som måtte operere polypper flere ganger.

Er det noen her som har opplevd det? Niesen min opererte når hun var liten, og måtte operere igjen i tennårene. Men nå er det jo bare gått i underkant av ett år....

Aldri opplevd med egne barn..bare hørt at polypper kan komme tilbake... datteren min har også fjernet både mandler og polypper..da fikk jeg den beskjeden i hvettfall.. ville bedt om en bedre undersøjelse.. evt hos øre nese hals lege ?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Merkelig lege...e veldig vanlig at polyppane kjeme tebake ;)

Gikk til en annen lege i går, da viste jeg at fastlegen ikke var på kontoret. Han sa det ikke var unormalt, og at de kunne komme tilbake. Han henviste oss til en øre - nese - hals spesialist med en gang :)

Her så har vi en som fjernet polyp da det var rundt 15mnd, da barne var 2.5år så måtte vi inn igjen da fjernet de både mandlene og de nye polypene som hadde kommet igjen

Her så har vi en som fjernet polyp da det var rundt 15mnd, da barne var 2.5år så måtte vi inn igjen da fjernet de både mandlene og de nye polypene som hadde kommet igjen

Litt over ett år etter da. Sa de noe om hvorfor de vokste ut igjen? Var de like store denne gangen??

Litt over ett år etter da. Sa de noe om hvorfor de vokste ut igjen? Var de like store denne gangen??
De var nesten like store som de som hadde vært fjernet første gang. Her så mente de at de ikke hadde fått med seg alt vevet til selve polypen så det var derfor den kom raskt tilbake

Back
Topp