operasjonen var vellykket

*trollemor*

Elsker forumet
Nå er jeg hjemme igjen. Kom hjem i går etter en natt på sykehuset, var greit med den natta på sykehuset, for formen var ikke på topp. Jeg har nå 4plastre på megen.. (navel +3til) og pukkeverket (galleblæra) er ute av kroppen. Ingen komplikasjoner. Fikk UL på vei opp til sengepost (fra oppvåkning) der fikk jeg se en sprellende liten baby og en bankende hjerte. Alt så perfekt ut og ingen skader på lille som de kunne se. under operasjonen så de på livmoren å den så veldig flott ut, det gjorde eggstokkene mine også :o)

Da er det bare å la stølheten i magen gi seg, unngå løft i 14dager og spise mager mat (Lite og ofte)

4september er det tid for o.ul å da skal lille sjekkes grundig igjen. Puster ikke ut før den UL er overstått og vi har fått vite alt alt er tipp topp da.
 
Ååå så bra at det gikk fint! tenkt på deg :)
Også så herlig at du fikk ultralyd rett etter og fikk se en vakker liten skapning :) ntåh <3
Kjenner jeg gleder meg til den ordinære ultralyden nå..hjelpes så lenge jeg har gått uten jordmortime/ultralyd nåååååå... :/

Masse god bedring!!! :)
 
Så bra at alt ser greit ut :)
God bedring.
 
Så gode nyheter da =) Synes det er helt utrolig at det går ann jeg da, og opperere i magen, og likevell ikke forsyrre fosteret:) Bra vi har kommet så langt, at det er mulig :)
Må være herlig og være ferdig med det, og kunne få se en sprellebaby etterpå <3
Er ikke lenge igjen til ordinær UL heller nå :)
 
pukkverket faktisk emoticon
godt du ble kvitt det :D riktig god bedring :)
 
Back
Topp