Operasjon

Fru+2

Forumet er livet
Sønnen min skal opereres på torsdag fordi han magler forhud rundt helle,
Noen andre som har hvert borti en slik operasjon?
Mammaen gruer seg veldig.[&:]
 
Det har jeg aldri vært borti faktisk.. Hvorfor trenger han forhud? Er det ikke det samme som at han er omskjært nå?
 
Han har forhund men den er ikke rundt helle tissemannen,
Så han er halvt omskjært.Er vist plagsomt når han blir eldre.
 
Åkei.. Jeg tror jeg hadde valgt å bare fjerne alt jeg da.. Men det er fordi jeg tipper det vil bli penere, og han ikke vil måtte komme inn seinere og gjøre huden løsere når det strammer i arret..
 
Det høres egentlig ganske smart ut.
men jeg har desverre ikke erfaring angående sånt.

ORIGINAL: lindaen

Åkei.. Jeg tror jeg hadde valgt å bare fjerne alt jeg da.. Men det er fordi jeg tipper det vil bli penere, og han ikke vil måtte komme inn seinere og gjøre huden løsere når det strammer i arret..
 
Guttungen på 7 var inne for 14 dager siden og snittet opp forhuden fordi den satt fast. Det gikk bra, men tissen var veldig hoven og vond de to første dagene etterpå.
 
ORIGINAL: ~StRaToS~

Det høres egentlig ganske smart ut.
men jeg har desverre ikke erfaring angående sånt.

ORIGINAL: lindaen

Åkei.. Jeg tror jeg hadde valgt å bare fjerne alt jeg da.. Men det er fordi jeg tipper det vil bli penere, og han ikke vil måtte komme inn seinere og gjøre huden løsere når det strammer i arret..



Han har desverre ikke ikke den mulighete, har snakket med legen om det når vi var inne på undersøkelse på rikshospitalet.
 
Så det de skal er å fikse at det er forhud rundt helle og skjøte på urinrøret
 
min lillebror gjorde det..
han hadde det jo ikke vondt,fikk mye smertestillende,måtte vel være på riksen en uke.
operasjonen var ikke vellykket(veldig sjeldent) så han måtte vente ett år tror jeg det var før han kunne gjøre det igjen og da gikk det kjempe fint, alt er bare bra nå :)
 
Back
Topp