Operasjon

tuffeluff

Elsker forumet
Marsipanene 2019
Tvilling 2 har en testikkel på vift, samt ett lyskebrokk som skal opereres. Har nå fått time til dette, om 1 mnd. Da er han ikke 8 mnd engang.. samt at han er født 2 mnd før tiden, så 6 mnd om en regner det slik.

Jeg synes fortsatt han er så liten! Gruer meg allerede!

Noen som har fått operert dette på sine små og har erfaringer å dele?
 
Hei:).
Jeg er operasjonssykepleier, og har vært med og operert dette på de små utallige ganger.
Det kommer til å gå kjempebra:). Veldig fint å få rettet det opp tidlig. Der jeg jobber, pleier vi å ta det fra ca 10 mnd alder. Du kan jo be om å få vente noen måneder til, men ofte er det enklere jo mindre de er.
Bare pass på at barnet ikke er forkjølet/sykt til operasjonen, da må du gi beskjed så det kan utsettes.
Skjønner at det ikke er gøy å operere barnet sitt, men det pleier å gå veldig bra:happy:.
 
Hei:).
Jeg er operasjonssykepleier, og har vært med og operert dette på de små utallige ganger.
Det kommer til å gå kjempebra:). Veldig fint å få rettet det opp tidlig. Der jeg jobber, pleier vi å ta det fra ca 10 mnd alder. Du kan jo be om å få vente noen måneder til, men ofte er det enklere jo mindre de er.
Bare pass på at barnet ikke er forkjølet/sykt til operasjonen, da må du gi beskjed så det kan utsettes.
Skjønner at det ikke er gøy å operere barnet sitt, men det pleier å gå veldig bra:happy:.
Takk skal du ha :Heartred
 
Det går nok veldig bra skal du se. Selv om det gjør grusomt vondt i mammahjertet! Jeg ønsker dere masse lykke til *styrkeklem til mammahjertet* :Heartred
 
Back
Topp