Operasjon Julebord

ShamRock

Andre møte med forumet
Da har hverdagen kommet tilbake, og det er bare å komme seg ut av feriemodus! emoticon
De som har vært her en stund kjenner meg nok best som Bambilicious, men etter 2,5 år med den brukeren følte jeg det var på tide å fornye seg litt.

En kort oppsummering på min tid her inne:
Begynte slankinga 3. januar i år. Veide da 82 kg, og i løpet av 2 slankekriger klarte jeg å komme meg ned til det første målet mitt, som var 72 kg. Men akk, for en fin ferie jeg har hatt. Altfor fin! Masse god mat, is og godteri! Så nå er det på tide å finne tilbake til de gode rutinene, og forhåpentligvis gå for 10 nye kg ned i vekt frem til jul! 

Siden sist har jeg hivd meg rundt og blitt deltidsstudent ved siden av jobb, så det er begrensa med tid til trening. Men jeg har reservert tid på kalenderen til 2 joggeturer i uka, og jeg skal rocke minst annenhver dag! 
Jeg er fortsatt en kaloriteller, og sikter på ca. 1500-1600 kcal om dagen.

Startvekt 29. august: 75,5 kg

UKE 1    (05.SEP):  74,8 kg  (-0,7 kg  -0.92%)
UKE 2    (12.SEP):   74,9 kg  (+0,1 kg  +0.13%)
UKE 3    (19.SEP):
UKE 4    (26.SEP):
UKE 5   (03.OKT):
UKE 6   (10.OKT):
UKE 7   (17.OKT):
UKE 8   (24.OKT):
UKE 9   (31.OKT):
UKE 10 (07.NOV):

Total vektnedgang i kg:  -0,6 kg 
Total vektnedgang i %:   -0,79%
 
Heisann og velkommen i ny versjon :-) Godt å ha deg tilbake. Dette går som en lek
 


Hege og Chris skrev:
Heisann og velkommen i ny versjon :-) Godt å ha deg tilbake. Dette går som en lek


Rette innstillinga! Whoop whoop! 

I dag la jeg ut på høstens første joggetur. Ble vel strengt tatt mest trasking, men jogga en del av ruta. Målet er å bli litt raskere for hver gang, så intensiteten økes etterhvert.
Jeg brukte 51 minutter og 2 sekunder på en runde på 5,4 km. (Inkludert dopause )

Og jeg starta rockinga i går.. AU! Hadde nesten glemt hvor vondt det er i begynnelsen! emoticon
Men det er bare å bite tenna sammen og fortsette! Skal på intensiv-forelesninger i Oslo hele helga, så fra torsdag til søndag får jeg ikke trent i det hele tatt.. Det betyr at i morgen må jeg trene for resten av uka!
 
Johoo:)

Godt du er tilbake! Blir spennende med ny krig:D Kanskje vi kommer på samme lag;)

Jeg gikk også opp i sommer, fra 77,noe til 80,9... Kjære vene, skal jammen bli godt å ta seg litt i nakken igjen, kjenner kroppen trenger det. Har kommet ned til 78,5 nå, og det gikk ganske lett, så renger med at det var litt vannvekt.

Gleder meg til å følge deg utover høsten:D
 
I like måte, Christine88! Nå er det ikke lenge til vi kan kalle oss veteraner her inne! 

Som jeg skrev inne på Lilla Lag sin tråd, denne uka har ikke gått så bra. 
Det starta veldig bra, med supert kosthold og trening tidlig i uka. Men torsdag dro jeg til Oslo for en helg full av forelesninger, og når man er på skolen fra 09 til 21 er det begrensa hvor sunt man klarer/gidder å spise. Så det ble en del usunn mat, sjokolade og noen glass vin med en venninne i går. Er spent på vekta i morgen, men hvis den står på stedet hvil fra forrige mandag er jeg kjempefornøyd! Har dessverre en feeling av at jeg har gått opp. Men det gjør egentlig ingenting, for i morgen begynner slankekrigen! Skal bli deilig å sette i gang igjen! 
Har lasta ned MapMyRun-appen på telefonen, så jeg og gubben skal konkurrere litt. Akkurat det kan bli veldig spennende!
 
Får vel komme med en aldri så liten oppdatering, siden det jo er mandag! 

Denne uka har jeg vært ganske flink, men føler jeg kunne vært flinkere. Heldigvis har vekta spilt på lag med meg, og jeg fikk nedgang til tross for litt godteri og god mat i helga.  

Ukas trening:
Mandag: Rocking
Tirsdag: Joggetur (45 min) + rocking
Onsdag: Rocking
Torsdag: Joggetur (42:59 min) + rocking
Fredag: Treningsfri
Lørdag: Treningsfri
Søndag: Joggetur (43:12 min) + rocking

Ukas nedgang: 0,7 kg (0,92%)
Ny vekt: 74,8 kg.
 
Slankemessig har jeg hatt tidenes dårligste helg! Har stappa i meg alt jeg har kommet over, og spist mer godteri enn jeg spiser når jeg ikke er på slankekur! 

I dag hadde jeg gått opp 0,1 kg i forhold til forrige uke. Ikke så ille som forventet, men jeg må nok jobbe hardt for å unngå at helgas utskeielser skal sette seg på kroppen. Så i morgen blir det joggetur! 

Og så gleder jeg meg til å begynne på rensekuren min i morgen. Er spent på om jeg kommer til å kjenne noen forskjell! 

Ukas trening:
Mandag: Treningsfri
Tirsdag: Rocking
Onsdag: Joggetur (41:25 min) + rocking
Torsdag: Treningsfri
Fredag: Rocking
Lørdag: Treningsfri
Søndag: Treningsfri

Ukas oppgang: 0,1 kg (+0,13%)
Ny vekt: 74,9 kg.
 
Back
Topp