Ooops...!

Enitsirhc

Forelsket i forumet
I går var vi ute og gikk tur med frøkna vår,og møtte på ei mor som trilla sin lille. Hun hadde et helseteppe over vogna,sånn som eksperter advarer mot. Og jeg sa litt vel høyt til typen min: " Oisann,det der er farlig!" Sa det vel for at hun moren skulle høre det også,sånn at hun ble klar over at det er farlig. Klarte ikke holde meg når jeg først så det. Ooops....!

hehe, har flere ganger hatt lyst til å si noe..men det kan jo hende at de har teppet over bare akkurat når de skal sovne. Får håpe det i alle fall ;)

Der var bra du sa noe, kanskje du tørr og si det direkte neste gang. Selv om de har det over bare for og få ungen til å sove så er det farlig. Jenta mi lå i vogna ute her om dagen. I skyggen, hvit vogn med bare Myggnettingen over og "luftehull" i kalesjen. Gradestokken viste 29 grader i vogna etter kort tid. Tenk hvor varmt det hadde vært med helseteppe over!

(Ble litt for engasjert til og legge merke til at jeg var på ett terminforum.)

Har gjort det samme selv.
Sjønner seriøst ikke vitsen med teppe forran på vogna??? Babyene sovner uansett! Så engang da jeg var på sentret, j
Ei dame som la ei dundyne (slik man har I Vognen) forran åpningen på vogna :O
Da måtte jeg bare åpne kjæften. Hun ble mildt sagt snurt :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

• Liker
Reactions: jc
Jeg forstår heller ikke grunnen til å stappe de teppene rundt åpningen. Hvis lyset er skarpt har jeg noen ganger hengt et teppe oppå kalesjen, slik at det skygger for de 10 øverste centimetrene av kalesjeåpningen. Men da jeg møtte ei som virkelig hadde gjort sitt ytterste for å tett åpningen med et tjukt ullpledd, da klarte jeg ikke å holde stilt..

Så forresten en artikkel her om dagen om akkurat dette. Muligens aftenposten?

På vår vogn fulgte det med en solskjerm sammen med myggnettingen,den bruker vi veldig ofte. Dekker bare midt på åpningen,og gir nok luft til frøkna. Tror hun dama har samme vogn som oss,så skjønner ikke hvorfor de ikke brukte den. Den funker jo veldig bra.

Back
Topp