Ooops... Tvillinger!

frkjahn

Betatt av forumet
Har aldri laget noen tråd eller skrevet så mye her inne, men no bare må eg dele gleden... Tidlig ultralyd viste tvillinger idag!! Hjelpe meg! Den så eg ikkje komme, men e sååå superglad!! Juuuuhu!! (Lettere sjokkert ennå)

Oi, oi! Hvor mange uker er du på vei nå? Jeg kan tenke meg du er litt sjokkert ja! Gratulerer[:)] Er det dine første?

wow, godt jobba[8D][:D]

Spennedes med 2 da!![:D] er det dine første, eller har du flere barn fra før?[:)]

sikkert sjokk, men guu kor stor glede di kommer til å ha av hverandre senere[:D]

Har en jente på snart 3 år fra før, stakkers tøtten min får konkurranse... E ca 7-8 uker på vei! Ikkje rart eg e konstant sulten... ;)

Så gøy! Gratulerer [:)]
Jeg hadde så innmari tvillingfølelse selv, men var bare en hos meg.

ojoj, så gøy[:D][:D][:D]Gratulerer så mye[:D]
har du termin i feb? velkommen så mye til deg

Nå er jeg spent på min ultralyd ja[:)]

Hadde i utgangspunktet termin 6 februar etter mine beregninger, men no blir det vel sikkert før. Men eg føler meg hjemme her i februar så... ;) Eg blir om eg får lov?! :)

Ja, bliii[:D]

Selvfølgelig får du lov[:D][:D][:D]

wow, så spennende da. gratulerer med to spirer[;)]

Eg blir ;)
At noe så skremmende kan være så stort og bringe så mye glede?! Men vi fortjener det vel, for vi mistet en liten jente i uke 20 nå i februar. E nok hun som "passer på" oss... :)

Gratulerer så masse, for en god nyhet. Dette kommer til å gå helt fint, kjekt med noen tvillingmødre her inne [:D]

oi gratulerer :) stilig :)

Gratulerer. Sikkert sjokkerende, men det blir nok kjekt også.

Spennende.

Oioi, kan tenke mæ d va ett sjokk ja. Men tenk så kos da[:)]
GRATULERE så mye[:)]

Så kjekt med en tvillingmamma her inne

gratulerer så mye!! med begge miraklene :)
og det er bare koselig om du blir[:D]

ORIGINAL: *Emma08*

wow, så spennende da. gratulerer med to spirer[;)]

[:D]

ORIGINAL: frkjahn

Eg blir ;)
At noe så skremmende kan være så stort og bringe så mye glede?! Men vi fortjener det vel, for vi mistet en liten jente i uke 20 nå i februar. E nok hun som "passer på" oss... :)

Det var langt ut i svangerskapet ja. Så trist..

Back
Topp