Oooops! Utsetter dåp og reiser:)

Silje1982

Forumet er livet
Ja, det er helt vanvittig. På fredag ettermiddag luftet mannen min for meg at han kanskje kunne få reise til Australia og jobbe der noen uker. Jeg ble vel egentlig ganske satt ut. For hvis det ble noe av skulle vi reise på onsdag. Altså i morgen. Hele helgen har vi gått i uvisshet og jeg begynte å pakke litt i tilfelle. I går fikk vi bekreftet at det er i boks og at vi skal reise i morgen!:) Iiiiiiiik!:) Så i går var vi å fikk pass til minsten på 7 uker og jeg fartet som en gal for å handle litt praktiske ting og få tak i sommerkler til de to minste:) Hele kvelden pakket jeg, men føler aldri at jeg kommer i mål:)

Det kommer til å bli en kjempe opplevelse og tøfft samtidig. Vi skal bo i Perth. Mannen min skal jobbe vanlige kontortider og jeg skal ha bama alene på dagtid. Så det kommer jo til å bli en overgang i begynnelsen. Vi skal bo sentralt med gåavstand til det meste. Til og med til jobben til mannen min. Det skal også være barnevennlig med park utfor og badebasseng som hører til leilighetene. I leiligheten er det alt av praktiske ting som vi trenger og som vi har her. Det er to soverom, to bad og et lite treningsrom. Vi har også Internett så jeg blir ikke helt isolert:) Vi får også leiebil med 3 barneseter. Leiebil og leiligheten dekker heldigvis jobben hans. Så i dag er det siste innspurt og så drar vi i morgen tidlig:) Heeeelt sykt:)

så dantastisk bra!!! en opplevelse for livet og du er tøff som hiver deg med på så kort varsel!!
kos dere masse og god tur[:)]

Lykke til, blir nok en fantastisk opplevelse[:)]
Og tenk, masse sommer og sol der[:D]

GOD TUR snuppa!!! Dette blir sikkert helt supert!!! [:D]

Så tøft! Ha det gøy! Det blir nok en kjempe opplevelse.[:)]

God tur!!! Kos dere masse [:D][:D]

Takk for det jenter[:)] Nå sitter jeg her nede i Australia og fatter ikke at jeg hoppet i det og gjorde det[:D] Her nede er det godt og varmt og det er fortsatt mange inntrykk og fordøye[:)] Men jeg er sikker på at vi får en opplevelse for livet og jeg er glad for at vi prøver det ut[:)]

Kjempe tøft gjort av dere[:D]

Dette blir nok en opplevelse for livet for dere alle[:)] Kos dere mye og gleder meg til videre oppdateringer[:)]

Herlighet, Silje! Stilig gjort! Må få til et treff når du kommer hjem for å høre hvordan dere har hatt det:)

Take jenter:) Jeg har skrevet innpå januar 2011 for dem som vil ha en liten oppdatering:) Og tusen takk for gode tips:) Jeg har veldig lyst å dra til Fremantle:) Vi bodde bare på hotell i sentrum de første dagene, men nå bor vi et stykke utfor byen. Et kjempe herlig område ved sjøen:) Jeg tar i mot alle tips med takk:)

Kate82: Ja, det hadde vært koselig og fått til et treff:)

Dere er bare supertøffe som gjør det der!!![:)][:)] du har sikkert nok å henge fingrene i med 3 små der nede[:)] det der kommer nok til å bli et minne for livet!!! jeg er misunnelig!!! Kos dere masse videre!![:)][:)][:)]

Back
Topp