OOoooonsdag!!

lenemor

Forumet er livet
Og det betyr at barnehagen er åpen igjen, jippi!

Jeg må forresten få lov å klage min daglige nød, for halv seks er virkelig ikke noe tidspunkt å bli revet ut av sin gode seng og sin gode søvn. Håper virkelig at barnehagen vil gjøre at han sover litt lenger!!

I dag skal vi en tur ned i Volda, har litt post som skal sendes. Kanskje skal vi ta en titt i butikkene også. I går kveld sto jeg og merket ca 50 plagg til barnehagestart (noen var Johanna sine også)... i dag har jeg ambisjoner om å ta resten [&:]

Ellers ingenting spennende som skjer... går fremdeles og venter på murere - de har et annet prosjekt de holder på med, men det kan de ikke jobbe på om det regner, slik det gjør i dag, så kanskje de kan komme hit?

William kom inn litt før 6 i dag, og må innrømme at jeg begynner å bli innmari sliten nå asså! De har bare vært hos meg siden Torsdag, og HVER natt har William kommet inn minst to ganger, og han skal IKKE sove igjen .. Og han har den skarpeste stemmen jeg vet om, og han klarer jo ikke å være bare litt stille heller .. og ett mareritt for å få han i seng igjen [&:] Og har de jo hjemme pga jeg ikke har fått barnehageplass enda, og det kan bli litt lange dager inni mellom, det er liksom ikke mulig å få finne på noe like morsomt hver eneste dag. I morgen skal de til pappa'n igjen, så jeg gleder meg litt til å sove en hel natt, og litt lengre enn til 4-5-6 [:)]

Ha en knall dag alle sammen [:)]

Her sto Sindre opp og så på tv litt over 7 tror jeg.. Han er begynt å snike seg ned i første etg uten å vekke oss..! Litt ekkelt, men han har aldri gjort noe galt da.. Han sitter liksom bare å ser på tv.. Hehe.. Maren og jeg sto opp i 7.30 tiden.. Så nå er alle klare og snart på tide å gå i barnehagen.. Venter bare på at eggene skal bli ferdige.. Så kan de få med seg hver sitt egg..
Jeg skal på jobb kl 14.30 i dag, og tidlig resten av uken, og så er det endelig FRIII i helga.. [:D] Skal bli deilig med en frihelg nå gitt.. Håper bare været kan bli litt bedre..

Snakka med søskenbarnet mitt og familien som er i Tyrkia i går.. 45 grader.. [8|] 36 grader i skyggen.. LITT for varmt for min del gitt.. SÅ varmt trenger det ikke å bli.. [:D]

Håper dere får en fin dag alle sammen..!

ORIGINAL: Råsa Muffin!

William kom inn litt før 6 i dag, og må innrømme at jeg begynner å bli innmari sliten nå asså! De har bare vært hos meg siden Torsdag, og HVER natt har William kommet inn minst to ganger, og han skal IKKE sove igjen .. Og han har den skarpeste stemmen jeg vet om, og han klarer jo ikke å være bare litt stille heller .. og ett mareritt for å få han i seng igjen [&:] Og har de jo hjemme pga jeg ikke har fått barnehageplass enda, og det kan bli litt lange dager inni mellom, det er liksom ikke mulig å få finne på noe like morsomt hver eneste dag. I morgen skal de til pappa'n igjen, så jeg gleder meg litt til å sove en hel natt, og litt lengre enn til 4-5-6 [:)]

Kjenner meg veldig igjen[&o] Mina har også tulle x antall netter og det begynner å virkelig ta på gitt..Det er kjempe slitsomt[:'(]

God morgen[:)]

Her var det morgen kl 0730 helt utrolig[:D][:D] Kjempe deilig[;)] Mina ville leke litt, så jeg lå litt til. Så kjente jeg at hun hadde bæsja ja.. Ikke så stor leilighet, så dunsten kom snikende[&:] Nektet plent å skifte bleie, men men den må jo tas.

Nå sitter vi og spiser frokost. Det høljeregner MASSE ute, så håper det gir seg til vi skal ut å gå[:-]

Idag skal jeg ned på servicekontoret i bydelen og søke om bostøtte. Nå angrer jeg meg for at jeg ikke gjorde det igår, siden da var det sol[X(]

Lenemor: Håper murerne kommer til dere[8D]

Her hadde vi en Gustav sovende mellom oss i natt. Han kom inn og var plutselig så lei seg. Tror det er litt omstilling til barnehagelivet etter ferien som forstyrrer ham litt. Men han ligger heldigvis rolig og sover, så det går bra for en natt.
Malte sover heldigvis veldig bra. Kjenner det er godt å få god nattesøvn etter halvannet år med tull. Så jeg føler med dere som har litt for tidlige morgener.

Ellers har jeg en halv preken og 10 dåpssamtaler foran meg denne uke. Så begynner å se målet. Har forberedt 2 vigsler også. Men de er ferdig. Skal bare skrives ut og settes i den røde vigselsmappen. Og så skal jeg så bruke lørdagen i Snåsa på det.

Ha en god dag folkens.

Tjoho![:D]

Nå som Bertine sover godt, er det min tur til å slite om nettene.. men det er jo ikke så rart da, det er jo bare 1 mnd igjen til termin!!![:D]  Kroppen sier ifra uansett hvordan jeg ligger, det er egentlig ingen stillinger som er gode å ligge i..[&:] Men når jeg først sover, så sover jeg godt da, og det er deilig..

Bertine og jeg er alene denne uka, på dagtid da, for mannens ferie er dessverre ferdig.. Det er ganske slitsomt å være alene med henne hele dagen, og en god del av kvelden også, for jeg maser på mannen så han får ferdig lillebrors rom snart, mangler bare teppet..[:)] Så skal han sette igang med snuppas rom etterpå, så det blir ikke noe avslapping her i huset på noen uker..[:-]

Idag skal vi bare sløve tror jeg.. jeg orker ikke annet.. men vi skal ihvertfall gjøre det i den nye sofaen da![:D]

God morgen!

Jeg minnes såvidt at jeg var oppe i natt og hentet inn ei ropende Amalie - så hun har ligget i senga vår i natt. Idag gikk rutinene så fort at vi var i barnehagen før vi visste ordet av det. Dessverre kom vi midt i frokosten til de andre barna - så det var ingen som lekte - så det ble litt dum start på dagen. Men men - tipper hun er i full sving med leken nå[:)]

Jeg skal hente storesøster halv 2 på SFO idag - så få hun litt tid alene hjemme før jeg henter Amalie. Selv om jeg kunne hatt henne hjemme idag - så syns jeg at hun har godt av å være der litt, det gir god sosial trening, noe hun trenger.

Det blir vel nok en rolig dag og kveld ellers - ikke kan jeg shoppe for lønna kommer jo ikke før i morgen (men DA[:D]). Så det blir vel å slappe av i sofaen, nyte god mat og stillheten[:)]

Ja da var onsdagen kommet tiden flyr så fort.
Her går det i det vante chr er i barnehagen og jeg jobber.
Håper chr begynner snart å vil legge seg om kvelden for i går holdt han på til 23.00 før han sovnet. Alt var feil.
Har vært å ordet meg pass i dag så det er i boks med nytt navn til bryllupsreisen.
Ellers så er det kjoleprøvingen igjen før syr dama gjør seg ferdig.
Så jeg håper på en fredelig kveld i dag. har litt små ting som jeg må prøve å bli ferdig med i dag

Da var det ettermiddag - har henta storesøster fra SFO men henter ikke Amalie før ca kl 3.

Har endelig fått snakket med fagforeninga ang. lønna mi - så nå skal den ENDELIG være rett. Først ga de meg 10 års ansennintet men jeg skal ha 20 år fra 1. september - så nå er det altså snakk om å stige skikkelig i "gradene". Fra ei lønn på 232.000 (full årslønn) stiger jeg vips til godt over 300.000[&:] Hun mente det har skjedd en grov feil med tanke på at jeg ikke har fått skikkelig info ang. innlevering av attester o.l. pluss at jeg ikke skulle ha hatt så lav lønn uansett pga alderen.

Nå har hun også snakket med rektor og så skal vel de finne ut hva som har skjedd og se om jeg muligens får noe etterbetalt. Jeg gidder ikke stresse mer med dette nå - er bare glad for at lønna endelig er riktig![:D] Men må innrømme at det føles litt vanskelig å sette arbeidsgiver i et dårlig lys i og med at jeg er så glad i arbeidsplassen min.....[:o]

ORIGINAL: oslojente1980

ORIGINAL: Råsa Muffin!

Kjenner meg veldig igjen[&o] Mina har også tulle x antall netter og det begynner å virkelig ta på gitt..Det er kjempe slitsomt[:'(]

Det skjønner jeg godt [&:] Jeg fatter liksom ikke hvorfor heller, trodde det var for lyst, så han våknet.. Satt opp rullgardin så det ble kjempe mørkt, så sov han greit EN natt (våknet fortsatt men ikke like ofte) men det var den ene natta [8|] Ja, det har vært litt varmt, kanskje det er det? Prøver jo å få det mest mulig kjølig der inne da [:)]

lenemor: Aslak våkner også halv seks! Han har gått i bhg en uke nå.. hm håper at det skjer noe snart! er skremmende tidlig!

MEEEEN her har jeg sovet mer enn vanlig.. så jeg er helt skutt![8D] Rart det der..
Solveig begynner i ny bhg i morgen. Den samme som meg og Aslak! Så jeg skal ha tilvenning med henne! Etterpå skal vi gå og spise bare oss to! DET er kjempelenge siden og jeg gleder meg MASSE!! Blir nok noe shopping etter det også.. hun mangler bukser og slikt til barnehagestart. [:D]

Back
Topp