OOoooohhhhæææ <3

1rosa+spire?

Glad i forumet
Da har man fått time til første tidlige ul <3 Onsdag 16 kl 13 :) Og det er jo bare 5 dager til <3 Håper så inderlig lille Julekula har det bra i magehuset <3

Julekula! Digger navnet:) Lykke til!

Så gøy:-). Var på UL i går, og syntes det var deilig å se at hjertet slo!

Da har man fått time til første tidlige ul <3 Onsdag 16 kl 13 :) Og det er jo bare 5 dager til <3 Håper så inderlig lille Julekula har det bra i magehuset <3

Så spenende :) jeeeeej!!! blir spennende med en oppdatering etter ul :)

blir spennende:) gleder oss til å høre etter ul!:)

Uff som jeg gruer meg :'( murrer og strekker noe veldig nedi der i dag :( fryser og er super sliten :( blir å holde seg nøytral og heller bli pos overrasket om lille julekula lever :) men kjenner meg så trist og redd :'(

Den følelsen er det nok mange som sitter med. Jeg har ikke ringt legen enda engang jeg. Skal det på mandag da :) men vi skal klare dette ;) gleder meg til oppdatering ;)

Sent from my HTC One X using BV Forum

Jeg hadde denne følelsen med Emilie oxo.. Er jo så vondt og tenke slikt :'( har lyst til å rope ut at jeg er gravid, så jeg har mange å snakke med om denne vonde følelsen... Jeg tørr omtrent ikke gå på do, for er liv redd jeg skal blø, tørr nesten ikke bære Emilie Pga hun veier ca 10 kg. Tørr rett og slett ikke en dritt. Er til og meg lei meg Pga jeg er kåt :O men tørr ikke ha sex... Blææææ.... Og jeg er suuuuper sinna på meg selv som ni klamrer meg til mine 5 røk jeg tillater meg selv og røke fram til onsdag 16 Jan....

Back
Topp