Ooooonsdag!

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Tuddelu!
Jeg får fortsettte skravlingen da!
I dag skal jeg på jobb igjen. Jobber i butikken, så jeg begynner ikke før 11.
Deilig med enda en rolig morgen.
Kvalmen henger fortsatt igjen her, men jeg får hvertfall i meg litt mat [:)]
Etter jobb skal jeg hente mat ett eller annet sted, reise og hente kaffemaskinen vi skal kjøpe, så hjem til gutta mine! [:D]
Ha en fin dag alle sammen!

Slitsom start på dagen her. Blir helt gæærn av Håvard innimellom. Idag var det full nekt på barnehagen. Men de skal på tur idag, så jeg vet jo at han egentlig vil og vil ha det supert der. Dermed var det å få på han klær mens han prøvde å stikke av hele tiden, sprellet og nektet helt å sitte i bilen, nektet å gå da vi kom frem, mor slepte han etter seg med sigurd i bilstolen i andre armen. Helt svett og irritert fikk jeg av han klær og levert han. Og DA var han i strålende humør, fikk kos og klem og en liten dans før han stakk for å leke med de andre... Herregud, sta unge!

Nå drikker jeg kaffe og slapper av litt. Rolig dag idag. Tenkt å sy litt og bare slappe av hjemme, få litt søvn etter en litt slitsom natt. Så er det årets første tur på koret i kveld. Blir spennende å se hva sigurd syns om det [:)] 

Godt formen er bedre Fru H. Ha en fin dag!

Teodor vil heller ikke alltid i barnehagen, men han har det kjempefint der når han først kommer seg dit [:D]
Men vi har hatt så rolige morgener nå, så han skjønner nok at det ikke er noen hast å komme seg bortover [:)]

Onsdag=fri for Amelia og meg og vi koser oss i stua etter en laaaang frokost [:)]

Hun sov til 08 idag, men hørte bare litt sang fra rommet hennes, og så sovna jeg igjen og våknet halv ni [:)]

Da hadde hun tydeligvis bare ligget i senga og trallet for seg selv en halvtime [:D] fortsatt ikke prøvd å gå ut av sprinkelsenga....

Etterpå skal vi møte en venninne med en jevnaldrende jente, på kjøpesenter, så det blir koselig [:D]

Sta unger er det flere steder - huttemegtu! Blir gal innimellom[:-]

Trøtt.. Frøkna var sååå trøtt og sovna på ett  blunk men var ikke fullt så trøtt i natt.. tok hun inn til oss og hun fortsatte og tulle, skrike og sparke. La hun på rommet sitt igjen og hun roet seg etterhvert.. Må slutte å ta hun inn til oss, og la hun skrike litt- for dette er bare tull!!

Sambo ligger i senga enda.. spøy vist på morran[&:] 

Har ett håp om å få sove litt når han kommer seg opp - er tross alt sykmeldt jeg og - men vært hjemme med syk unge alt for mange dager i løpet av sykmld.perioden.!

I dag begynte jeg litt senere enn vanlig på skolen, så det var godt å ha god tid og lite stress om morgenen. [:)]
Jeg rakk å kjøre gutta i barnehagen til 08.30, og så dra hjem og spise frokost før jeg dro avgårde. Det var nydelig å nyte en frokost i fred og ro! [:D]

Og det var godt med den ene timen ekstra vi kunne sove i dag, for Jonathan mente at vi skulle stå opp kl. 03.45 i natt.. Dette mente han frem til kl. 05.30, da sovnet han endelig.. [&:] Han er jo så sinnsykt sta også, så han gir seg jo ikke..
Heldigvis våknet ikke storebror av levenet, og begge gutta var blide og fornøyde til morgenen i dag. [:)]

*trinemor*: deilig med fri da! Det skal vi ha på fredag =)

tuttelure: høres slitsomt ut med slike netter og at du ikke får slappet av når du selv er sykemeldt..

Nozy Rosie: Så deilig å starte senere, det er deilig med slike morgener innimellom!

Jobbdagen gikk fort i dag, mye varer, så det er alltid noe å gjøre.
Vi har fått kaffemaskin i hus og den virker kjempebra! [:D]
Teodor er i artig humør i kveld, alt er feil og han bare hyyyler.
Straks sover han tenker jeg, pappaen legger han nå.

Puh nå er frøkna i seng - blir barnehagen i morra!! Blir godt..! Gubben blir vel hjemme og, men da blir det avslapping!! og gjøre noe hyggelig!!

Åh høres så deilig ut med kaffemaskin!!

Nå blir det sofaen resten av kvelden - "gleder" meg til donorprogrammet på tv2! Utrolig bra, og gripende dokumentarserie!

Den klokken til barn som du spurte om, hadde vi visst fått inn igjen, men jeg klarte ikke å finne de [&:]
Men den koster 449,-

kaffimaskin er herlig. drikker min anrdre kaffi fra den i dag nå[:)]
jobba til 15 i dag, så hjem, styre litt på, spise middag og hutt avgårde igjen.. vært barnevakt for ei veninne et par timer, så kom hjem for litt sia,.. har noen ting jeg må ta ang. jobben, må bare manne meg opp.... max 1 time, men er sååå kjedelig... vil se tv og slappe av istedenfor[:D]
har slitt med hodepine og delvis migrene siste 2-3 dagene, men kjennes ENDELIG ut som om den er på reurens vei.. skal jobbe 9-16 i morgen, så er det HELG[:)] sambo øver på noe greier med et nytt band, så i morgen og fredagskvelden blir nok jeg og snuppa aleine.. hadde håpa på å fått vaska litt hus, så når helga kommer er det kun FRI[:)]

Høres slitsomt ut med hodepine, det er fryktelig å gå med det lenge [&:]
Bra det blir bedre nå da! =)

ORIGINAL: Fru H

Den klokken til barn som du spurte om, hadde vi visst fått inn igjen, men jeg klarte ikke å finne de [&:]
Men den koster 449,-

Oki flott - da vet jeg det[:)]

Back
Topp